Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка» на початку (вересень) 2018/2019 навчального року
20 вер. 2018 р.
Моніторинг рівня досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка» проводився за методичним посібником для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти» за загальною редакцією Т. В. Киричук, О. М. Кулик, Н. М. Шаповал.
Обстежувалися діти молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.
Діти ранніх груп проходили період адаптації.
Узагальнені результати показали, що у вересні в ІІ молодшій групі високий рівень мають 20% дітей, достатній – 42%, середній – 25%, низький мають 13% дітей.
Найнижчі показники з освітньої лінії «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» та «Мовлення дитини».
Узагальнені результати показали, що у вересні в середній групі високий рівень мають 10% дітей, достатній – 47%, середній – 39%, низький мають 4% дітей.
Найнижчі показники з освітньої лінії «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» та «Мовлення дитини».
Узагальнені результати показали, що у вересні в старшій групі високий рівень мають 31% дітей, достатній – 39%, середній – 29%, низький мають 1% дітей.
Найнижчі показники з освітньої лінії «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» та «Мовлення дитини».