Статистика сайту

11 лист. 2019 р.

Музичне заняття вимагає від музичного керівника використання нетрадиційних форм та методів оздоровлення дошкільників засобами музико-, дзвонотерапії, розвитку емоційної сфери, вправ-релаксацій. 

Завдяки такому підходу ставляться завдання:

  • розрізняти основні почуття та емоції: сум, страх, радість, злість;
  • визначати характер музичних творів, вміння висловлювати свою думку;
  • розрізняти рух мелодії вгору і вниз, мажорний та мінорний лади, швидкий та повільний темп; впізнавати музичні твори за схемами, характеризувати їхній настрій;
  • виконувати танцювальні рухи за характером, динамікою і темпом мелодії, імпровізувати, рухатись розкуто, виражати емоційний стан, почуття, діставати задоволення від самовираження в діях під музику.

(Фрагмент заняття)

Звучить музика дзвонів

Музичний керівник: Чуєте, що це за звуки? Це радісні звуки дзвонів. Вони наповнюють наші серця світлом, теплом, добром, здоров’ям, життєдайною силою. Давайте подаруємо часточку нашого тепла один одному (витягують руки один до одного), нашим гостям (витягують руки до присутніх) і  всьому світу (показують).