Статистика сайту

27 черв. 2018 р.

 Мета:продовжувати вчити дітей визначати на дотик властивості піску (теплий,холодний,мокрий,сухий),знаходити в піску предмети ,ліпити та викладати форми з волого піску;
Розвивати дрібну моторику рук ;координацію рухів,сприйняття,мислення,уяву,фантазію,
Спонукати дітей розказувати знайому казку «Колобок»;
Викликати позитивні емоції від співу,виховувати любов до казок,співчутливе ставлення до ігрових персонажів,викликати бажання допомагати їм;
Учити дітей регулювати м’язове напруження та розслаблення,формувати впевненість у собі,сприяти гармонізації внутрішнього емоційного стану.
Матеріал:пісочниця з піском,набір дрібних іграшок до казки «Колобок»,фігурки діда й баби,формочки для піску,лопати для піску,підноси,лоток із мокрим піском,аудіо запис.
    Хід заняття
 Вих-ль.Добрий день малята.Який гарний настрій у діток!бачу ,що всі веселі .усміхнені.Діти ,а чи любите ви казочки?(відповіді дітей)
Звичайно ,адже усі малята дуже люблять казки.Саме тому ,я запрошую вас сьогодні зустрітися з казкою.Але казка ця незвичайна,а пісочна,тому пройдімо до нашої чудової пісочниці.
Вих-ль.скажіть,малята,що є у пісочниці?(пісок)Діти ,цей пісок незвичайний,він чарівний.
Пісочок може показати нам багато цікавих казок та ігор.Але спочатку пригадаймо,як правильно потрібно гратись у пісочниці.Чи можна брати пісок до рота,пробувати його на смак?Чи можна навмисне кидатися піском в інших дітей?(відповіді дітей)
Вих-ль.Молодці малята,бачу .що ви добре знаєте,як правильно гратися з піском.(лунає музика)
Малята для того щоб казка розпочалась,потрібно привітатись з пвсочком.
-Покладіть свої долоньки на пісочок і скажіть: «Вітаю тебе,пісок»Чуєте пісок теж привітався з вами,лише дуже тихо.Поверніть долоньки зовнішньою стороною,ось так.Скажіть пісок теплий чи холодний?А ваші долньки теплі .Покладімо долоньки ось так і зігріємо пісочок своїми долоньками.Пісочок ми зігріли.Тепер нумо весилити пісочок-полоскочемо його пальчиками однієї руки,потім пальчиками іншої руки.Візьміть пісочок у жменьки і стисніть їх міцно-міцно,щоб жодна піщинка невпала.А тепер обережно розтискайте кулачки.Що робить пісочок?(сиплеться)Пісочок мокрий чи сухий?(сухий)Дітки,у нас вийшов гарний пісочний дощик.
Вих.-ль.Молодці.малята,із пісочком ми погрались,можна і казку починати.
Дітки ,мені здається .що хтось тут є.подивіться,хто це?(показує колобка)Чи знаєте ви казку про колобка?Хочете зустрітися з цією казкою?Тоді уважно слухайте і допомагайте мені розказувати.
Жили-були дід і баба(показую фігурки )Ось дід і каже : «Бабую,спечи мені колобка»Та внас і борошна нема-відповідає бабуся. «Ати піди в хижу .по засіках помети ,по коморі пшкреби.набери жменьку борошна тай спечеш колобка.Добре ,спечу тобі колобка,але хай мені діти допоможуть.
Вих-ль.Малята допоможемо бабусі.?(так)
Пішла бабуся ,по засіках помела.(діти гладять долоньками пісок)По коморі пошкребла(діти стискають і розтискають руки з піском)Та й зліпила колобка(імітують ліплення колобка)
Спекла його у печі та поклала на віконечко,щоб прохолонув.Колобок вирішив подивитись,що відбувається навкруги і покотився в ліс.щось нікого в лісі не видно.Цікаво де ж звірята?Здається,я знаю.де вони!Звірята вирішили погратися з вами та й заховатись в пісок.Спробуймо їх знайти!Ану,розкопуйте пісок пальчиками,занурюйте ручки у пісок.
Маша кого ти знайшла?А кого знайшов Ваня?Молодці ,усіх тваринок відшукали.Продовжуємо далі нашу казку.Котиться колобок по доріжці.а назустріч йому зайчик-побігайчик.Покажіть,як стрибає зайчик.
-Колобок, колобок,я тебе з’їм!
-Не їж мене,я тобі пісеньку заспіваю.(співає)Іпокотився колобок далі по доріжці ,а на зустріч йому вовчик-братик.Покажіть ,як іде вовк(перебирають двома пальчиками)
Колобок,колобок,не їж мене,я тобі пісеньку заспіваю.(співає)
Котиться,а на зустріч йому ведмедик-братик.Покажіть ,як ведмедик іде.(діти перебирають кулачками по піску)
Вих-ль.-Колобок колобок я тебе з’їм.-Не їж мене,ведмедику –братику,я тобі пісеньку заспіваю.(співає)Котиться,колобок а на зустріч йому лисичка-сестричка.Покажіть як лисичка іде.(діти роблять хвилясті рухи пальчиком по піску).
-Колобок,колобок ,я тебе з’їм!
-Не їж мене ,лисичк-сестричко я тобі пісеньку заспіваю.
-Лисичко,ми з дітками спечемо печиво,оладкиі пригостимо тебе і всіх звірят.
Із якого піску краще ліпити?Діти,доторкніться до піску і скажіть:він мокрий чи сухий?То ж приготуймо багато гостинців для звірят.Вих-ль.Пригощайте звірят своїми смачними виробами.Поки звірята пригощаються,заспіваймо для них пісеньку: 
Я печу,печу,печу
Звірям всім по калачу,
Зверху маком притрушу. 
В піч гарячу посаджу, 
Випікайтесь калачі
У натопленій печі
Будем ми усіх звірят калачами пригощати.

Вих-ль.Подивіться,як звірята зраділи,їм дуже сподобалися ваші гостинці!а колобок вам дякує за те,що ви врятували його від лисички. Ось і казочці кінець ,а хто показав її молодець.
Вих-ль.Діти ,а чи сподобалась вам казочка?А чи сподобалосьвам гратись з піском?Що потрібно зробити після гри?(Скласти іграшки,розрівняти пісок)
(Діти під музику разом з вихователем прибирають за собою).

   Заняття в педагогічній пісочниці для дітей раннього дошкільного віку
Тетяна  Завгородня,вихователь ДНЗ№24 «Гвоздичка»м. Первомайськ,Миколаївська обл..