Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку за 2022/2023 навчальний рік
17 трав. 2023 р.
Рівні досягнень дітей ЗДО №7 «Перлинка»
за ІІ півріччя 2022/2023 навчального року
Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до вимог освітньої програми дітей від двох до семи років «Дитина», в період з 01.05.2023 по 12.05.2023 у всіх чергових групах було проведено діагностичне обстеження.
У зв’язку з військовим станом уведеним в Україні з 24 лютого 2022року та довготривалим невідвідуванням дітей дошкільного закладу моніторинг за вересень не проводився.
Моніторинг рівня досягнень дітей ЗДО №7 «Перлинка» проводився за методичним посібником для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти» за загальною редакцією Н. М. Шаповал, О. М. Кулик, Т. В. Киричук.
Чергові групи обстежувались з наступних розділів:
- Особистість дитини;
- Дитина в соціумі;
- Дитина у природному довкіллі;
- Дитина у світі культури;
- Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
- Гра дитини;
- Мовлення дитини.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Як видно з таблиці найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі» (з високим і достатнім рівнем розвитку 89%) , «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі», «Дитина в світі мистецтва» (з високим та достатнім рівнем розвитку 85%) «Гра дитини» та «Мовлення дитини» (з високим та достатнім рівнем розвитку 84%, достатнім -81% відповідно). «Дитина у природньому довкіллі» якісний показник становить 77%.
Моніторингове дослідження загального розвитку вихованців за грудень-травень показує позитивну динаміку. Так якісні показники покращились на 23%. В порівнянні з результатами обстеження дітей у грудні значно покращився рівень сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники якісного рівня збільшились на 33%. Позитивна динаміка простежується в соціальному розвитку. Так показники якісного рівня покращились на 27% та якісні показники з розділу «Дитина у світі мистецтва» покращились на 32%. Разом з тим, виявлений низький рівень 2% з розділу «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі». Низький рівень показала дитина, яка щойно почала відвідувати садочок.