Статистика сайту

17 трав. 2023 р.

Рівні досягнень дітей ЗДО №7 «Перлинка»

за ІІ півріччя 2022/2023 навчального року

Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до вимог освітньої  програми  дітей  від двох до семи років «Дитина», в період з 01.05.2023 по 12.05.2023 у всіх чергових групах було проведено діагностичне обстеження.

У зв’язку з військовим станом уведеним в Україні з 24 лютого 2022року та довготривалим невідвідуванням дітей дошкільного закладу моніторинг за вересень не проводився.

Моніторинг рівня досягнень дітей ЗДО №7 «Перлинка» проводився за методичним посібником для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти» за загальною редакцією Н. М. Шаповал, О. М. Кулик, Т. В. Киричук.

Чергові групи обстежувались з наступних розділів:

  • Особистість дитини;
  • Дитина в соціумі;
  • Дитина у природному довкіллі;
  • Дитина у світі культури;
  • Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
  • Гра дитини;
  • Мовлення дитини.

Узагальнені результати обстеження виявились наступними:

 

 Як видно з таблиці  найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі» (з високим і достатнім рівнем розвитку 89%) , «Дитина  в сенсорно – пізнавальному просторі», «Дитина в світі мистецтва» (з високим та достатнім  рівнем розвитку 85%) «Гра дитини»  та «Мовлення дитини» (з високим та достатнім рівнем розвитку 84%, достатнім -81% відповідно). «Дитина у природньому довкіллі» якісний показник становить 77%.

      Моніторингове дослідження  загального розвитку вихованців за грудень-травень показує позитивну динаміку. Так якісні показники покращились на 23%. В порівнянні з  результатами обстеження дітей у грудні  значно покращився  рівень  сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники якісного рівня збільшились на 33%. Позитивна динаміка  простежується  в соціальному розвитку. Так показники якісного рівня покращились на 27% та якісні показники з розділу «Дитина у світі мистецтва» покращились на 32%. Разом з тим, виявлений низький рівень 2% з розділу «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі».  Низький рівень показала дитина, яка щойно почала відвідувати садочок.