"Повітря навколо нас"
23 лют. 2018 р.
21.02.18,пройшло заняття в ІІ молодшій «В» «Сонечко» (вихователь Мушинська Т.О.) для педагогів закладу на тему:
Тема: Повітря навколо нас. Властивості повітря.
Мета: розширити й поглибити уявлення дітей про значення і. місцезнаходження повітря на Землі, про властивості повітря,. формувати вміння виконувати досліди, спостерігати за ходом і. результатами досліду
Дослід №1. Давайте розглянемо склянку з водою. Ми бачимо лише воду. А тепер я цю воду збовтаю. Що ви бачите? (Діти помічають маленькі бульбашки. Разом роблять висновок, що це повітря).
Дослід №2. Візьмемо кожен трубочку й дмухнемо крізь неї на долоню. Що ми відчуваємо? (Повітряний струмінь, який проходить крізь трубочку.) А тепер подмухаємо крізь трубочку у склянку з водою. Що бачимо? (Діти помічають цілу бурю бульбашок). Так, це значить, що в наших легенях завжди є повітря.
Дослід №3.. Давайте візьмемо крейду і вкинемо її у воду. Що ми там бачимо? (Діти помічають появу бульбашок).
Тож за допомогою наших дослідів, ми переконалися, що повітря є скрізь.
Ми також дихаємо повітрям, так само як і тварини, рослини. Ми вдихаємо і видихаємо його через ніс. Прикладіть долоню до рота. Вдихніть повітря носом і видихніть його ротом. Що ви зараз відчуваєте? (Повітря) Яке повітря ви вдихаєте? (Прохолодне, кімнатної температури) А яке видихаєте? (Тепле) Отже, повітря може бути холодне і тепле.
Та повітря можна ще й відчути. Візьміть віяла й повільно помахайте ними перед обличчям. Повітря починає рухатися і так ви створюєте легенький вітерець. Спрямуйте його собі на ніс, на вухо, на товариша. Тепер рухайте віялом швидше. Ви перетворили легенький вітерець на вітер, який дме дужче, тому що рухається швидше.
А тепер ми намалюємо картину за допомогою повітря
А ще вітер може виконувати певну роботу. Зараз ви дізнаєтеся про це. У нас є маленьке озерце з човниками.