Статистика сайту

10 лист. 2017 р.

Форми здійснення наступності ДНЗ і школи

Форми здійснення наступності можуть бути різноманітними і їх вибір обумовлений ступенем взаємозв'язку, стилем, змістом взаємин освітніх установ. Зазвичай на початку навчального року педагогами складається єдиний спільний план, метою якого і є конкретизація роботи за трьома основними напрямками:
  • робота з дітьми;
  • взаємодія педагогів;
  • співпраця з батьками.

​Форми здійснення наступності:

1. Робота з дітьми:
  • екскурсії в школу;
  • відвідування шкільного музею, бібліотеки;
  • знайомство та взаємодія дошкільнят з учителями та учнями початкової школи;
  • участь у спільній освітньої діяльності, ігрових програмах;
  • виставки малюнків і виробів;
  • зустрічі та бесіди з колишніми вихованцями дитячого саду (учні початкової та середньої школи);
  • спільні свята (День знань, посвята в першокласники, випускний в дитячому саду тощо) і спортивні змагання дошкільнят та першокласників;
  • участь у театралізованій діяльності;
  • відвідування дошкільнятами адаптаційного курсу занять, організованих при школі (заняття з психологом, логопедом, музичним керівником і ін. фахівцями школи).

2. Взаємодія педагогів:

  • спільні педагогічні ради (ДНЗ і школа);
  • семінари, майстер-класи;
  • круглі столи педагогів ДНЗ та вчителів школи;
  • психологічні та комунікативні тренінги для вихователів та вчителів;
  • проведення діагностики по визначенню готовності дітей до школи;
  • взаємодія медичних працівників, психологів ДНЗ і школи;
  • відкриті покази освітньої діяльності в ДОУ і відкритих уроків в школі;
  • педагогічні та психологічні спостереження.​

 

3. Співпраця з батьками:
  • спільні батьківські збори з педагогами ДНЗ та вчителями школи;
  • круглі столи, дискусійні зустрічі, педагогічні «вітальні»;
  • батьківські конференції, вечори запитань і відповідей;
  • консультації з педагогами ДНЗ і школи;
  • зустрічі батьків з майбутніми учителями;
  • дні відкритих дверей;
  • творчі майстерні;
  • анкетування, тестування батьків для вивчення самопочуття сім'ї напередодні шкільного життя дитини і в період адаптації до школи;
  • освітньо-ігрові тренінги та практикуми для батьків дітей дошкільного віку, ділові ігри, практикуми;
  • сімейні вечори, тематичні дозвілля;
  • візуальні засоби спілкування (стендова матеріал, виставки, поштовий ящик питань і відповідей тощо);
  • засідання батьківських клубів (заняття для батьків і для дитячо-батьківських пар).