Статистика сайту

9 лист. 2017 р.

Відповідно до постанови кабінету міністрів україни від 14.12.2011 №1283 «про затвердження порядку проведення моніторингу якості освіти», регіональної моделі моніторингу якості дошкільної освіти у дошкільному закладі проведено моніторинг якості освіти. Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ЗДО дозволяє результативно організувати та здійснювати навчально-виховний процес, стимулює особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів, дозволяє ефективно розподіляти ресурси закладу, впливає на підвищення його соціального статусу.

Оцінювання результатів навчально-виховного процесу здійснюється педагогами закладу тричі на рік (вересень, січень, травень) . У якості інструментарію застосовуються таблиці обстежень, уміщені у збірнику «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти : методичний посібник для педагогів дошкільних навчальних закладів / за заг.ред. Т.В. Киричук, О. М. Кулик, Н. М. Шаповал – Тернопіль: Мандрівець, 2016 – 272с.

Оцінка досягнень проводиться за рівнями:

- Високий – В:дитина самостійно вирішує запропоноване проблемне завдання своєї вікової групи;

- Достатній – Д: з незначною допомогою дитина розуміє запитання та (за навідними запитаннями) знаходить відповідь або рішення;

- Середній – С: дитина не може самостійно дати відповідь на запитання і відповідає зі значною допомогою вихователя;

- Низький – Н (критичний): дитина не розуміє суті завдання, а тому не може його виконати.

Головна мета такої системи оцінювання досягнень дитини – визначити, чи є поступальні зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. Результати досягнень дітей дають змогу зорієнтувати педагога у сильних і слабких сторонах розвитку кожної дитини, доборі засобів оптимізації цього процесу, шляхів індивідуальної роботи з нею.

Результати рівнів засвоєння програмового матеріалу з дітьми всіх вікових груп узагальнені, зроблені відповідні висновки та рекомендації до кожної з них.

Отже, аналіз результатів діагностування дітей за освітніми лініями  , які були отримані на початку навчального року в 2017 році засвідчує, що рівень засвоєння знань дітьми

На В рівні –20%

На Д рівні – 27%

На С рівні – 42%

На Н рівні – 11%