Статистика сайту

2 лип. 2024 р.

Мета: закріплювати вміння кидати м’яч обома руками з- за голови через сітку один одному. Вправляти вміння хлопців: в повзанні на животі по гімнастичній лаві за допомогою рук, перестрибуванні через предмети висотою20см, підлізанні під дугу прямо; дівчат – в ходьбі по лаві прямо піднімаючи  високо коліна, зістрибуванні з лави, пролізати в обруч лівим та правим боком. Удосконалювати швидкий біг під час гри – змагання, різнівиди ходьби, шикування та перешиковування, вміння орієнтуватися в просторі та тримати рівновагу. Розвивати спритність, окомір, гнучкість,витривалість, рішучість. Формувати потребу дбати про своє здоров’я,міцні рухові навички та забезпечувати якість їх виконання. Виховувати увагу, чесність, організованість, дружбу.

Обладнання: обручі – 8 шт., 2 гімнастичні лави, 2 дуги ( висота – 60см ),

стояк, дерев’яні колоди ( висотою – 20см), 4 куба, волейбольна сітка,

мотузка,  2 м’ячі.

 

 

Хід заняття

 Діти в колоні один за одним крокують на спортивний майданчик і шикуються в шеренгу.

Інструктор: - Діти, давайте ми з вами привітаємося з нашими гостями. Що можна побажати нашим гостям? (вірш про спорт)

Інструктор: - Діти, а за допомогою чого ми стаємо здоровішими та сильнішими?

Інструктор: - Так, це і вітаміни, і сонце, і вода, і заняття спортом. Ось сьогодні, ми з вами покажемо, як  вміємо займатися фізкультурою.

І. Вступна частина.

Інструктор: - Направо! Один за одним в колоні руш!

Ходьба чітким кроком. (25с).

Ходьба високо піднімаючи коліна, руки на поясі. (20с)

«Вище ноги піднімаємо, через струмочки переступаємо.»

Ходьба на носочках один за одним, руки на плечах товариша попереду.( 20с.).

« На носочках разом ми їдемо, і ніколи не впадемо.»

Дихальна вправа «Силачі» зі зміною напрямку та темпу ходьби. (10с.).

Ходьба перехресним кроком, руки на поясі. (20с).

Ходьба як «ведмедики», руки на поясі товариша попереду. (20с).

« Схожі ми і на звіряток, полюбляємо з ними гратися».

Біг у середньому темпі з викидом ніг вперед, руки за спиною. ( 30с).

Ходьба звичайна. Дихальна вправа « Енергія весни». ( 25с).

Шикування парами. Шикування в дві колони з обручем.

Комплекс загальнорозвиваючих вправ з обручем ( дві дитини з одним обручем) для старшого дошкільного віку

«Космічні пригоди»

 1. Піднімання обруча вгору.

В.п. – О.с., обличчям один до одного, руками за обруч, обруч внизу.

На 1 – підняти обруч до плечей.

На 2 – підняти вгору.

На 3 – опустити до плечей.

На 4 – в.п.                        ( повторити 8 разів).

2. Перетягни обруч.

В.п. – ноги трохи розставлені, обличчям один до одного, руками взятись за середину обруча, руки трохи зігнуті.

На 1 – дівчинка зігнула руки підтягнула обруч до грудей, а хлопчик випрямив руки.

На 2 – навпаки.              ( повторити 10 разів,  темп швидкий).

3. Нахил тулуба в сторони.

В.п. – спиною один до одного, ноги нарізно, обруч вгорі горизонтально.

На 1 – нахил тулуба вправо.

На 2 – в.п.

На 3 – нахил тулуба вліво.

На 4 – в.п.                   ( повторити по 4 рази )

4. Нахил тулуба вперед.

В.п. – спиною один до одного, ноги нарізно, обруч тримати внизу.

На 1 – дівчинка нахиляється вперед, а хлопчик назад.

На 2 –в.п.

На 3 – хлопчик нахиляється вперед, а дівчинка назад.

На 4 – в.п.                ( повторити 8 разів).

5. Присідання.

В.п. – О.с., обличчям один до одного, обруч біля грудей.

На 1 – дівчинка присіла, а хлопчик стоїть обруч в руках.

На 2 – в.п.

На 3 – хлопчик присіл, а дівчинка стоїть обруч в руках.

На 4 – в.п.                    ( повторити 8 разів).

6.  Піднімання колін вгору.

В.п. – ноги трохи розставлені, обличчям один до одного, обруч внизу.

На 1 – підняти праву ногу вгору достати до обруча.

На 2 – в.п.

На 3 – підняти ліву ногу вгору достати до обруча.

На 4 – в.п.                           ( повторити по 4 рази)

 7. Перестрибування з ноги на ногу.

В.п. – обличчям один до одного, права нога вперед, руками за обруч, обруч на рівні грудей.

Перестрибування з ноги на ногу тримаючись за обруч. ( 12 стрибків).

8. Рухи обручем вправо – вліво.

В.п. – ноги разом, обличчям один до одного, руками триматися за середину обруча.

На 1 – поворот рук  з обручем вправо.

На 2 – поворот обруча вліво.

На 3 -4 –в.п.                     ( повторити 10разів, темп швидкий)

9. Повторити вправу №7.

Шикування в одну колону, складання обручів.

ІІ. Основна частина.

 Спосіб організації дітей – груповий. Шикування дітей біля волейбольної сітки в чотири колонки за зростом.

1. Кидання м’яча обома руками через сітку один одному з – за голови.

За сигналом перший учасник команди кидає м’яч через сітку обома руками

з – за голови, його товариш ловить і котить під сітку обома руками іншому учаснику команди. Потім по сигналу змінюється завдання для кожної команди ( друга кидає, а перша ловить). Повторити по 6 разів.

2. Інструктор: -  Зараз наші хлопці покажуть, які вони сильні та спритні. А дівчатка, які вони граційні та пластичні.

Спосіб організації дітей – груповий, поточний. (повторити 5 разів).

Хлопці.

а.Повзання на животі по лаві підтягуючись руками, ноги прямі, разом. Стежити за дистанцією між хлопцями та правильним виконання вправи.

б.Перестрибування через колоди на обох ногах, руки біля грудей. Стежити за рівновагою та дистанцією між дітьми.

вПідлізати під дугу прямо навпочіпки, руки на колінах, голова внизу.

Дівчата.

а. Ходьба по лаві прямо піднімаючи коліна, руки в сторони. Стежити за рівновагою, дистанцією між дівчатами, поставою.

б. Зістрибування з лави  з м’яким приземленням на дві ноги. Стежити за рівновагою.

в. Пролізати в обруч боком, руки в сторони. Стежити за рівновагою, дистанцією між дітьми.

Після виконання основних рухів, діти разом з дорослими прибирають спортивне обладнання. Хлопці виконують більш важку роботу, дівчатка – легку.

Інструктор: - Діти, а зараз ми з вами позмагаємося в швидкості під час гри.

Вправа на дихання « Весняний вітерець». ( 40с).

 

 

3. Гра – змагання «Хто перший». (повторити 2 рази).

( діти шикуються в дві команди. Перший учасник  команди  з хустинкою в руках по сигналу біжить до орієнтиру, оббігає його і швидко назад передає естафету іншому учаснику команди. Перемагає та команда, яка перша справиться з  завданням).

ІІІ. Заключна частина.

Інструктор: - Діти, як ви вважаєте, ми з вами добре тренувалися, здоров’я багато набралися? А давайте вдихнемо пахощі весни, вберемо в себе силу природи і поводимо весняні хороводи.

Українська народна гра «Голочка та ниточка». ( 1хв.)

Підсумок заняття. Робота з картками.

Прикрепленные файлы