Статистика сайту

16 груд. 2013 р.

Мета: Формувати навички здорового способу життя. Забезпечити відповідну рухову активність дітей, вчити дотримуватись правил гри в іграх – естафетах, рухливих іграх. Сприяти емоційно – позитивному стану дітей. Формувати гуманні взаємини з однолітками, уміння співчувати, співпереживати, радіти спільним результатам. Розвивати спритність, силу, кмітливість, швидкість. Виховувати культуру рухів, силу волі, чемність, дружбу, увагу.

Обладнання: 2 куба, 2 м’яча,  2 дошки, 4 обруча, 2 лави, емблеми, мотузка.

 

Хід свята.

 Діти в спортивних костюмах  з емблемами під урочистий марш заходять до спортивної зали проходять коло пошани і шикуються в команди.

Ведуча: - Фізкульт: Привіт!!! Я вітаю вас в нашій спортивній залі на святі, яке присвячене Всесвітньому  дню дітей. Хочу всім вам побажати здоров’я, радості, мира та  дитячої віри в добро.

Завідувач: - Добрий день, шановні учасники змагань та гості. Сьогодні у нас в садочку спортивне свято на якому будуть змагатись діти старших та середніх груп. Побажаємо їм сил, наснаги  та винахідливості.

Ведуча: - В нашому фізкультурному святі беруть участь дві найспритніші, найсильніші команди нашого садка.  Судити наші змагання  буде шановне журі в складі:….. Наше журі буде уважно слідкувати за ходом змагань і виставляти бали, в якої команди найбільша кількість балів переможе. Але:

  Перш, ніж будете змагатись,

Вам потрібно привітатись!

Вітання команд та привітання  вболівальників.

Дитина:-  Багато є на світі перешкод,

Та треба спритно їх долати!

Тут дуже допоможе нам

Уміння високо стрибати.

Ведуча: - Хлопчики й дівчатка, колони підрівняйте,

Й розминку – веселику зі мною починайте!

Розминка. Комплекс вправ з м’ячем.

Сюрпризний момент прихід  клоуна.

Клоун: - Привіт! Я клоун Веселун. А ви що тут робите?

Ведуча: - У нас фізкультурне свято, на якому  дві команди будуть змагатися в силі, спритності та швидкості.

Клоун: - Я теж хочу з вами позмагатися, візьмете мене?

Ведуча: - Діти, залишимо Веселуна на святі?

-         Веселун, а ти бачив, як повзе великий жучок -  павучок перебираючи своїми лапками?

Клоун: - Ні не бачив, а ви можете показати?

Ведуча: - Так можемо, дивись і вчись, як наші учасники вміють парою дружити

1. Гра – естафета «Жучок - павучок».

( діти  шикуються парами, одна дитина стає на коліна з упором на руки, а інша  на прямі ноги з упором на прямі руки над першою дитиною разом повзуть  до куба міняються місцями і назад передають естафету іншій парі).

Клоун:- Молодці, такі гарні жучки - павучки, хоч я їх і боюся.

Ведуча: - Наше журі будьте уважні, бо учасники вже готові до наступного змагання. А ти Веселун готов?

2. Гра – естафета «Двоє із ларца».

( діти стають парою спиною один до одного зачіпляються руками, ідуть до куба,  обходять його і назад  передавати естафету).

Клоун: - Молодці, гарні ви товариші та спортсмени.

Ведуча: - А зараз наші учасники покажуть, як вони вміють тримати рівновагу та вправно стрибати.

3. Гра – естафета «Найспритніший».

( діти стають один за одним в команді. По черзі  повзуть на колінах по дошці, руки в сторони, потім стрибають на обох ногах з обруча в обруч оббігають куб і назад передавати естафету).

Ведуча: - Веселун, а ти знаєш, що наші болільники теж у нас спритні та завзяті, і поки діти старших груп перепочинуть діти середніх груп позмагаються.

А тим часом наше журі підіб’є підсумки трьох змагань команд.

4. Гра – естафета «Найспритніший». ( середні групи)

Ведуча: - А зараз надаю слово журі, які вони виставили  бали кожній команді за два змагання.     Оголошення результатів.

Ведуча: - Веселун, а ти колись грав в теніс?

Клоун: - Так, дуже полюбляю і своїми друзями граю.

Ведуча: - А подивись, як наші учасники вміють їх на ракетках носити.

5. Атракціон «Хто швидше перенесе тенісні м’ячики».

( діти по черзі несуть м’ячики  на ракетках до куба потім назад передають естафету)

Ведуча: - Веселун, а у вас в цирку є силачі?

Клоун: - Є і вони дуже сильні можуть тигра, лева підняти.

Ведуча: -  Наші учасники теж мають сильні руки та ноги.

6. Гра – естафета «Найсильніший».

( діти по черзі повзуть по лаві на животі за допомогою рук, потім назад повзуть на колінах в упорі на руки і передають естафету іншому)

Ведуча: - Веселун, а ти завжди перший виграєш?

Клоун: -  Так, майже завжди, а що?

Ведуча: -  А зараз я хочу, щоб ти позмагався з нашими учасниками.

7. Гра – естафета «Хто перший».

( діти по черзі сидячи повзуть по лаві з м’ячем в руках, потім котять м’яч по лаві назад і передають естафету іншому учаснику).

Клоун: - А якщо я дам вам завдання ви виконаєте?

Ведуча: - Ти ж бачив що наші учасники сильні, спритні, швидкі, хоча вони ще діти. Але вони готові виконати твоє завдання.

8. Гра – естафета «Чарівний фітбол».

( діти сидячи на фітболах  стрибають до куба навколо нього і назад передавати естафету іншому учаснику)

Ведуча: -  Ну, що Веселун, шановні гості та болільники  вам сподобались наші учасники змагань?

- А зараз надаємо слово журі, вони повідомлять результати змагань.    Оголошення результатів. Нагородження учасників змагань.

Ведуча: - Наше свято присвячене Всесвітньому  дню дітей закінчилося. Бажаємо всім наснаги, здоров’я, радості і душевного тепла.

 

 

Прикрепленные файлы