Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка» за ІІ півріччя 2023/2024 навчального року
21 трав. 2024 р.
Рівні досягнень дітей ЗДО №7 «Перлинка»
за ІІ півріччя 2023/2024 навчального року
Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до вимог освітньої програми дітей від двох до семи років «Дитина», в період з 01.05.2024 по 15.05.2024 у ІІ молодших, середніх та старших групах було проведено діагностичне обстеження.
У зв’язку з воєнним станом уведеним в Україні з 24 лютого 2022року та довготривалим невідвідуванням дітей раннього віку (діти проходили адаптаційний період) у моніторинг не проводився.
Моніторинг рівня досягнень дітей ЗДО №7 «Перлинка» проводився за методичним посібником для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти» за загальною редакцією Н. М. Шаповал, О. М. Кулик, Т. В. Киричук.
ІІ молодші – старші групи обстежувались з наступних розділів:
- Особистість дитини;
- Дитина в соціумі;
- Дитина у природному довкіллі;
- Дитина у світі культури;
- Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
- Гра дитини;
- Мовлення дитини.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Як видно з таблиці найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Особистість дитини» (з високим і достатнім рівнем розвитку 82%), «Дитина в соціумі» (з високим і достатнім рівнем розвитку 76%) , «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі», «Дитина в світі мистецтва» (з високим та достатнім рівнем розвитку 77%), «Гра дитини» (з високим та достатнім рівнем розвитку 75%). Найнижчі якісні показники виявилися з розділів «Мовлення дитини», «Дитина у природньому довкіллі» (з високим та достатнім рівнем розвитку 72%) «Дитина в світі мистецтва» якісний показник становить 68%.
Моніторингове дослідження загального розвитку вихованців за вересень - травень показує позитивну динаміку. Так якісні показники покращились на 30%. В порівнянні з результатами обстеження дітей у вересні значно покращився рівень сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники якісного рівня збільшились на 29%. Позитивна динаміка простежується в соціальному розвитку. Так показники якісного рівня покращились на 35% та якісні показники з розділу «Мовлення дитини» покращились на 36%. Якісні показники з розділу «Дитина у природньому довкіллі» покращились на 37%.
Разом з тим, виявлений початковий рівень з усіх розділів програми. Найбільше початкового рівня виявлено з розділу програми «Дитина у світі мистецтва» - 7%, «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі», «Гра дитини», «Мовлення дитини» - 6%.
Такі показники пов’язані з тим, що заклад відкрився на повну потужність з березня місяця. Початковий рівень показали діти, які щойно почали відвідувати садочок.