Статистика сайту

21 трав. 2024 р.

Рівні досягнень дітей ЗДО №7 «Перлинка»

за ІІ півріччя 2023/2024 навчального року

Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до вимог освітньої  програми  дітей  від двох до семи років «Дитина», в період з 01.05.2024 по 15.05.2024 у ІІ молодших, середніх та старших групах було проведено діагностичне обстеження.

У зв’язку з воєнним станом уведеним в Україні з 24 лютого 2022року та довготривалим невідвідуванням дітей раннього віку (діти проходили адаптаційний період) у моніторинг не проводився.

Моніторинг рівня досягнень дітей ЗДО №7 «Перлинка» проводився за методичним посібником для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти» за загальною редакцією Н. М. Шаповал, О. М. Кулик, Т. В. Киричук.

ІІ молодші – старші  групи обстежувались з наступних розділів:

  • Особистість дитини;
  • Дитина в соціумі;
  • Дитина у природному довкіллі;
  • Дитина у світі культури;
  • Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
  • Гра дитини;
  • Мовлення дитини.

Узагальнені результати обстеження виявились наступними:

Як видно з таблиці  найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Особистість дитини» (з високим і достатнім рівнем розвитку 82%), «Дитина в соціумі» (з високим і достатнім рівнем розвитку 76%) , «Дитина  в сенсорно – пізнавальному просторі», «Дитина в світі мистецтва» (з високим та достатнім  рівнем розвитку 77%), «Гра дитини» (з високим та достатнім  рівнем розвитку 75%). Найнижчі якісні показники виявилися з розділів  «Мовлення дитини», «Дитина у природньому довкіллі» (з високим та достатнім рівнем розвитку 72%) «Дитина в світі мистецтва» якісний показник становить 68%.

      Моніторингове дослідження  загального розвитку вихованців за вересень - травень показує позитивну динаміку. Так якісні показники покращились на 30%. В порівнянні з  результатами обстеження дітей у вересні  значно покращився  рівень  сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники якісного рівня збільшились на 29%. Позитивна динаміка  простежується  в соціальному розвитку. Так показники якісного рівня покращились на 35% та якісні показники з розділу «Мовлення дитини» покращились на 36%. Якісні показники з розділу «Дитина у природньому довкіллі» покращились на 37%.

Разом з тим, виявлений початковий рівень  з усіх розділів програми. Найбільше початкового рівня виявлено з розділу програми «Дитина у світі мистецтва» - 7%, «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі», «Гра дитини»,  «Мовлення дитини» - 6%.

Такі показники пов’язані з тим, що заклад відкрився на повну потужність з березня місяця.  Початковий рівень показали діти, які щойно почали відвідувати садочок.