Статистика сайту

1 вер. 2021 р.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом ЗДО № 24 «Гвоздичка»
від __________ № _____

 

СХВАЛЕНО
педагогічної радою
протокол № 1 від 31.08.2021
голова педагогічної ради:
_______   С. О. Черненко

Положення
про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу дошкільної освіти №24 «Гвоздичка» Первомайської міської ради Миколаївської області

І. Загальні положення

1.1. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти (далі – ВСЗЯО) закладу дошкільної освіти № 24 «Гвоздичка») Первомайської міської ради Миколаївської області (далі – ЗДО № 24 «Гвоздичка») розроблено відповідно до вимог Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», нормативно-правових актів, направлених на реалізацію Концепції Нової української школи, Базового компоненту дошкільної освіти, Статуту закладу дошкільної освіти № 24 «Гвоздичка», «Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти» №01 – 11/71 від 30. 11. 2020р.

1.2. Педагогічна рада як колегіальний орган управління ЗДО № 24 «Гвоздичка» формує систему та затверджує процедури внутрішньої системи забезпечення якості освіти, зокрема систему та механізми забезпечення академічної доброчесності (ст. 20 Закону України «Про до­шкільну освіту»),

1.3. Положення поширюється на всіх працівників ЗДО № 24 «Гвоздичка», які здійснюють професійну діяльність відповідно до трудових договорів, зокрема на працівників, які пра­цюють за сумісництвом.

1.4. Термін дії Положення необмежений. Положення діє до затвердження нового.

1.5. Функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти (далі – ВСЗЯО) за­безпечує директор ЗДО № 24 «Гвоздичка» в межах наданих йому повноважень.

1.6. Коригування змісту, зміни та доповнення до цього Положення вносить директор за згодою педагогічної ради ЗДО № 24 «Гвоздичка».

1.7. Критерії ефективності ВСЗЯО:

- всебічний розвиток дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, зді­бностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду;

- якісний склад та ефективність роботи педагогічних працівників ЗДО № 24 «Гвоздичка»;

- оптимальне матеріально-технічне, навчально-методичне, психолого-педагогічне, ме­дико- соціальне забезпечення якісної організації освітнього процесу;

- дієва система управління ЗДО № 24 «Гвоздичка».

1.8. Здійснення самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу дошкільної освіти.

Напрями самооцінювання, критерії та індикатори  визначені Методичними рекомендаціями з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти.

1.9. Компоненти ВСЗЯО:

З урахуванням частини третьої статті 41 Закону України «Про освіту» внутрішня система ЗДО №24 містить такі компоненти:

- стратегія (політика) та процедури забезпечення якості освіти;

- організаційна структура внутрішньої системи забезпечення якості освіти;

- процедури внутрішньої системи оцінювання якості освіти та освітньої діяльності;

- критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів дошкільної освіти;

- критерії, правила і процедури оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників;

- умови якості організації освітнього процесу;

- система та процеси управління закладом дошкільної освіти №24 «Гвоздичка»;

- система й механізми забезпечення академічної доброчесності.

Компоненти внутрішньої системи формуються з урахуванням визначених ЗДО стратегій, за допомогою певних заходів або окремих дій, що здійснюються у визначеному порядку (частина третя статті 41 Закону України «Про освіту»).

ІІ. Стратегія внутрішньої системи забезпечення якості освіти

2.1. Стратегія внутрішньої системи забезпечення якості освіти визначає мету й завдання її впровадження та принципи, на яких вона будується.

2.2. Мета Стратегії ВСЗЯО:

- гарантування якості дошкільної освіти здобувачів;

- формування довіри суспільства до ЗДО № 24 «Гвоздичка».

2.3. Стратегія ВСЗЯО зорієнтована на:

- партнерство       у        розвитку,    навчанні      та       вихованні    дітей,           а також професійній взаємодії;

- недискримінацію, запобігання та протидію булінгу (цькуванню);

- прозорість та інформаційну відкритість діяльності ЗДО;

- сприяння  безперервному     професійному      зростанню  педагогічних

працівників;

- справедливе       та       об’єктивне  оцінювання професійної          діяльності

педагогічних працівників;

- створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей;

- забезпечення академічної свободи педагогічних працівників.

 

2.4. Принципи Політики ВСЗЯО:

-орієнтація на замовника (батьків або законних представників дітей), завоювання їхньої довіри. Розуміння поточних і майбутніх їхніх потреб сприятиме сталому успіху ЗДО.

- єдність призначеності та напрямків розвитку ЗДО і створення умов для задіяння усіх працівників до досягнення цілей ЗДО у сфері якості (інформування працівників про місію ЗДО, бачення, стратегію, політики та процеси; створення та підтримання спільних цінностей, справедливості та етичних моделей поведінки; формування культури довіри та чесності; заохочення до зобов’язання щодо якості в масштабі всього ЗДО тощо).

- взаємопов’язаність процесів діяльності ЗДО, які функціонують як цілісна система.

- зорієнтованість на поліпшення показників освітнього процесу, підвищення задоволеності батьків або законних представників дітей; підвищення здатності прогнозувати внутрішні та зовнішні ризики й можливості, а також реагувати на них.

- прийняття рішень на підставі фактичних даних та розуміння причинно-наслідкових зв’язків та можливих непередбачених наслідків.

- керування стосунками зі всіма своїми зацікавленими сторонами, щоб оптимізувати їхній вплив на дієвість ЗДО.

ІІІ. Організаційна структура внутрішньої системи забезпечення якості освіти

3.1. Організаційна  структура ВСЗЯО – це суб'єкти, які здійснюють або включені у процеси оцінювання якості освіти та інтерпретації отриманих результатів: адміні­страція закладу; тимчасові структури (творчі ініціативні групи педагогів, групи моніторингу); педагогічна рада.

3.1.1. Адміністрація закладу дошкільної освіти:

- формує блок локальних актів, що регулюють функціонування ВСЗЯО закладу дошкіль­ної освіти і додатків до них, представляє їх на засіданні педагогічної ради, після схвалення пе­дагогічною радою, керівник затверджує і контролює їх виконання;

- планує пропозиції, спрямовані на вдосконалення ВСЗЯО в ЗДО № 24 «Гвоздичка», бере участь у заходах щодо змісту пропозицій;

- організовує проведення в ЗДО № 24 «Гвоздичка» контрольно-оцінних процедур;

- організовує та здійснює систему моніторингу якості освіти: збір, обробку (аналіз), збе­рігання та надання інформації про стан і динаміку розвитку на рівні ЗДО № 24 «Гвоздичка»;

- опрацьовує результати внутрішнього контролю, моніторингу динаміки розвитку вихованців тощо, здійснює узагальнення матеріалів та оформлення довідок, ухвалює управлінські рішення;
- оприлюднює узагальнені результати на засіданні педради, під час звіту керівника на загальних зборах (конференції) колективу тощо; на сайті, стенді;

- приймає управлінські рішення щодо розвитку якості освіти на основі аналізу результа­тів, отриманих в процесі реалізації ВСЗЯО;

- здійснює стратегічне планування освітньої діяльності, організацію освітнього процесу, здійснення моніторингу виконання поставлених завдань та інші дії.

- планує діяльності ЗДО, визначення режиму його роботи, прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників, забезпечення відкритого доступу до певної інформації, визначеної законодавством, реагування на звернення, випадки булінгу (цькування) тощо;

- здійснює реалізацію методичних заходів з підвищення професійної компетентності та розвитку творчості педагогів (робота методичного кабінету);
- здійснює реалізацію заходів щодо оптимізації умов (матеріально-технічні; навчально-методичні; психолого-педагогічні; медико-соціальні) функціонування та розвитку закладу.

 

3.1.2. Тимчасові структури (творчі ініціативні проблемні групи педагогів, група моніторингу):

- розробляють або формують методики оцінки якості освіти за напрямами діяльності ЗДО № 24 «Гвоздичка»: параметри, критерії та показники, методи та форми;

- беруть участь в експертизі динаміки розвитку вихованців та рівня професійної компе­тентності педагогів ДНЗ № 24 «Гвоздичка»;

- формують пропозиції для адміністрації з вироблення управлінських рішень за резуль­татами внутрішньої оцінки якості освіти на рівні ЗДО № 24 «Гвоздичка».

3.1.3. Педагогічна рада:

- діє в межах повноважень, визначених нормативно-правовими актами;

- розглядає, ухвалює та оцінює основні питання діяльності ЗДО № 24 «Гвоздичка»;

- ухвалює рішення щодо питань функціонування ЗДО № 24 «Гвоздичка», оновлення змісту освіти в зв'язку з появою нових стандартів освіти; підвищення рівня професіоналізму пе­дагогів через впровадження нових освітніх технологій; підвищення якості освіти на основі ана­лізу результатів, отриманих у процесі оцінки якості.

IV. Процедури внутрішньої системи оцінювання якості освіти та освітньої діяльності

4.1. Процедурами ВСЗЯО є внутрішній контроль якості освітньої діяльності (далі – Контр­оль) та внутрішній моніторинг якості освіти (далі – Моніторинг), які дають змогу здійснювати систематичний аналіз якості організації освітнього процесу, його ресурсного забезпечення, ре­зультатів. Процедури ВСЗЯО спрямовані на:

- удосконалення планування та організації освітнього процесу, спрямованого на розви­ток компетентності здобувачів освіти;

- формування системи методичної роботи, яка сприяє підвищенню професійної компетентності педагогічних працівників;

- формування й удосконалення необхідних ресурсів для організації освітнього процесу та підтримки здобувачів освіти ЗДО № 24 «Гвоздичка»;

- розвиток інформаційних систем з метою підвищення ефективності управління освіт­нім процесом;

- максимальне усунення ефекту неповноти і неточності інформації про якість освіти, як на етапі планування освітніх результатів, так і на етапі оцінки ефективності освітнього процесу по досягненню відповідної якості освіти.

4.2. Процедура Контролю в ЗДО № 24 «Гвоздичка» визначається логічним та доцільним об’єднанням його видів (тематичний, підсумковий, комплексний, оперативний) та змісту. Під час планування контролю застосовується технологічний прийом – розробляються циклогра­ми, відповідно до методичних рекомендації.

4.3. Процедура Моніторингу будується відповідно до визначених в ЗДО№ 24 «Гвоздичка» напрямів:

- формування циклограми внутрішнього контролю відповідно до річних завдань та процесів забезпечення функціонування ЗДО;

- формування параметрів, критеріїв і показників контролю;

- опис та інструменти моніторингу відповідно до напрямів;

- проведення заходів оцінювання.

4.4. Для процедури Контролю та Моніторингу з урахуванням напрямів, тем та змісту доби­раються доцільні методи та джерела отримання інформації.

4.5. Результати процедур вивчення якості освітнього процесу оприлюднюються у формі:

- аналітичної доповіді на засіданні педагогічної ради;

- звіту керівника на загальних зборах (конференції) колективу;

- проблемного аналізу – комплексне самооцінювання функціонування та розвитку за­кладу дошкільної освіти;

- аналізу підсумків діяльності ЗДО № 24 «Гвоздичка» за навчальний рік та оздоровчий період – щорічне самооцінювання.

4.6. План роботи ЗДО № 24 «Гвоздичка» на навчальний рік та оздоровчий період є програ­мою реалізації процедур ВСЯЗО.

4.7. Документи та матеріали, які засвідчують системність реалізації процедур ВСЗЯО.

Документи:

- Стратегія розвитку ЗДО № 24 «Гвоздичка» на три-п'ять, років;

- План роботи на навчальний рік та оздоровчий період;

- План роботи педагога щодо організації освітнього процесу;

- Протоколи педагогічної ради, загальних зборів колективу тощо;

- Накази керівника;

- Управлінські рішення за результатами вивчення.

Матеріали:

- аналіз підсумків діяльності ЗДО№ 24 «Гвоздичка» за навчальний рік та оздоровчий період;

- циклограма внутрішнього вивчення якості освіти, моніторинг ЗДО № 24 «Гвоздичка» на навчальний рік;

- методика(и) моніторингових досліджень за напрямами діяльності.

 

V. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів дошкільної освіти

5.1. Моніторинг індивідуального розвитку дає змогу визначити рівень компетентнос­ті вихованців відповідно до змісту освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти.

5.2. Очікувані результати навчання здобувачів дошкільної освіти визначені в освітніх програмах за якими організовано освітній процес у ЗДО № 24 «Гвоздичка».

5.3. Методику моніторингу індивідуального розвитку здобувачів дошкільної освіти – процеси, параметри, критерії, інструменти та методи – затверджує педагогічна рада. Зберігається в групах і методичному кабінеті у теках відповідно до вікової кате­горії здобувачів освіти.

5.4. Періодичність проведення моніторингу – три рази на рік:

- на початку навчального року (вересень) – проводиться з метою виявлення рівня роз­витку дітей

- в грудні з метою коригування освітнього процесу за розділами освітньої програми;

- у кінці навчального року (квітень – травень) – з метою порівняльного аналізу ре­зультатів на початок і кінець року.

5.5. Інформація, отримана у процесі моніторингу з подальшим її аналізом, с основою для ухвалення управлінських рішень про підвищення ефективності освітнього процесу.

5.6. Моніторинг проводять вихователі, фахівці – музичні керівники, інструктор з фізичного виховання, вчитель – логопед. Психологічну діагностику розпізнавання психічних процесів, станів, рис і якостей особистості проводить практичний психолог, стану фізичного здоров'я здійснює сестра медична старша. За потребою діагностичні процедури може про­водити вихователь-методист ДНЗ № 24 «Гвоздичка».

5.7. Педагоги аналізують результати моніторингу, визначають рівень ефективності педа­гогічних впливів стосовно кожної дитини, вибудовують картину індивідуальної траєкторії роз­витку і оцінюють єдину картину в віковій групі загалом. Роблять висновки і розробляють своє­часні коригувальні дії з наданням рекомендацій батькам або особам, які їх замінюють.

Підсумки Моніторингу дають можливість бачити індивідуальні та групові результати ор­ганізованого педагогами освітнього процесу. Оброблені результати такого аналізу є основою конструювання освітнього процесу на новий навчальний рік, виведення річних завдань тощо.

5.8. Вихователь - методист на основі висновків педагогів розробляє аналітичну довід­ку, в якій визначає причини недостатньо високого рівня засвоєння програмного матеріалу за освітніми напрямами; формулює рекомендації щодо вдосконалення освітнього процесу на но­вий навчальний рік та особливостей коригування перспективного плану освітнього процесу у групах.

5.9. Аналітична довідка за результатами Моніторингу вводиться у склад підсумкового ана­лізу діяльності ЗДО № 24 «Гвоздичка» за навчальний рік, обговорюється на засіданні педа­гогічної ради, що впливає на визначення річних завдань діяльності на новий навчальний рік.

VI. Kритерії, правила і процедури оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників

6.1. Критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної діяльності працівників застосовуються з метою організації безперервного розвитку педагогічних працівників, створення умов для вдосконалення ними власних професійних компетентностей.

6.2 Критерії оцінювання діяльності педагогічних працівників визначаються з урахуванням відповідних професійних стандартів. Процедурою оцінювання педагогічної діяльності є проведення внутрішнього моніторингу в ЗДО щодо визначення професійних компетентностей або окремих знань, умінь педагогічного працівника.

6.3. Оцінювання професійної діяльності педагогів ЗДО № 24 «Гвоздичка» відбуваються підчас атестацій та міжатестаційний періоду.

6.4. Оцінювання професійної діяльності педагогів під час атестаційного періоду.

6.4.1. Атестаційний період визначається навчальним роком, в який передбачена атестація педагогічного працівника. У цей період відповідно до «Положення про атестацію», «Професійного стандарту  вихователя закладу дошкільної освіти», індивідуального плану підготовки та про­ходження атестації здійснюється система заходів, спрямованих на комплексне оцінювання пе­дагогічної діяльності педагогічних працівників ЗДО № 24 «Гвоздичка». Необхідною умовою об'єктивного оцінювання є все­бічний аналіз освітнього процесу, організованого педагогом, який атестується, вивчення думки батьків та колег тощо.

6.4.2. Характеристика діяльності педагога відповідної кваліфікації визначається відповід­но до Типове положення про атестацію педагогічних працівників. 

6.4.3. Педагог, який атестується здійснює самоаналіз професійної діяльності, виходячи з:

- динаміки розвитку ключових компетентностей дітей;

- емоційного благополуччя дітей в умовах організованої та самостійної діяльності;

- раціональної організації предметно-просторового розвивального середовища, ство­рення соціальної ситуації розвитку;

- варіативних форм взаємодії з дітьми;

- реструктуризації змісту освітньої діяльності;

- рівня та форми залучення батьків в освітній процес.

6.5. Оцінювання професійної діяльності педагогів у міжатестаційний період.

6.5.1. Оцінювання професійної діяльності педагогів у міжатестаційннй період відбуваєть­ся відповідно до Плану роботи ЗДО № 24 «Гвоздичка» на навчальний рік та оздоровчий період у процесі тематичного, комплексного контролю.

6.5.2. Критерії та методи оцінювання професійної діяльності педагогів під час тематично­го контролю розробляються з урахуванням обсягу та змісту теми вивчення.

6.5.3. Комплексний контроль – це вивчення стану освітньої роботи з усіх видів діяльності в окремій групі. Такий контроль дає змогу на основі всебічного й глибокого аналізу зробити найбільш правильні висновки, щодо методів педагогічного впливу на дітей, узгодженості з дітьми, помічником вихователя, батьками, з’ясувати сильні та слабкі сторони кожного, допомогти скоординувати роботу.

6.5.4. Анкети педагогів для прогнозування методичної роботи та узагальнені матеріали ін­дивідуальних проектних планів розвитку педагогів зберігаються у методичному кабінеті.

6.6. Результатом оцінювання професійної компетентності педагога в атестаційний період є підсумки атестації відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Результатом оцінювання у міжатестаційний період є надання рекомендацій розвитку професійних компетентностей педагога на навчальний рік.

6.7. Документи, які засвідчують проведення процедур оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників:

- план роботи ЗДО № 24 «Гвоздичка» на навчальний рік та оздоровчий період;

- протоколи засідання педагогічної ради, атестаційної комісії, атестаційний лист;

- накази керівника.

VII. Умови якісної організації освітнього процесу

У закладі забезпечуються необхідні для якісної організації освітніх та управлінських процесів умови:

7.1. Матеріально-технічні умови.

7.1.1. Безпечність, доступність і комфортність будівлі, приміщення, споруд, обладнання й території.

Територія та приміщення чисті і оханні. Обладнання території та приміщень справне.

Територія закладу недоступна для несанкціонованого заїзду транспорту та сторон­ніх осіб. У приміщення закладу допускаються виключно учасники освітнього процесу.

На території закладу відсутні колючі дерева, кущі, гриби та рослини з отруйними властивостями, зазначені у відповідному Переліку рослин, дерев, кущів з колючими, отруйними плодами (Додаток 1 до Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого 24.03.2016 № 234).

Територія ділянки закладу освітлюється у вечірній та нічний час.

 Систематично (щоденно) здійснюється огляд території щодо її безпечності для освітнього процесу.

У ЗДО № 24 «Гвоздичка» забезпечено архітектурну доступність, приміщення і територія закладу адаптовані до використання учасниками освітнього процесу:

- групові приміщення для дітей раннього віку розташовані на першому та другому поверхах та забезпечені окремими входами.

- кожне групове приміщення для дітей певного віку ізольоване від решти групових приміщень.

- групові та ігрові майданчики облаштовані для ігор та діяльності дітей.

- майданчики обладнані тіньовими навісами, ігровим та фізкультурно-спортивним обладнанням, що відповідає кількості вікових груп.

- у приміщеннях закладу повітряно-тепловий режим та освітлення відповідає сані­тарним нормам.

- приміщення прибрані, утримуються в порядку й чистоті. Здійснюється щоденне вологе прибирання та провітрювання усіх приміщень. Меблі, обладнання, опалювальні прила­ди, підвіконня, стіни, ручки дверей тощо щоденно протираються. Столи в ігрових групових при­міщеннях, після кожного прийому їжі миються. Облаштовані туалети, утримуються в належно­му стані.

- у будівлі та на території закладу відсутні ризики травмування учасників освітнього процесу,

7.1.2. Групові приміщення, спортивна та музична зали оснащені сучасним обладнанням, меблями та за­собами навчання.

7.1.3. В ЗДО № 24 «Гвоздичка» дотримуються вимоги охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, пра­вил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.

7.2. Освітньо-методичні умови.

7.2.1. Освітній простір групових приміщень, музичної і спортивної зали та інших основних приміщень забезпечує реа­лізацію завдань освітньої програми та мотивує здобувачів дошкільної освіти до оволодіння різ­ними видами компетенцій.

7.2.2. Компоненти предмстно-просторового розвивального середовища у групах відпові­дають освітнім програмам та віковим можливостям дітей (розвивальні осередки), сучасним ви­могам (трансформованість, полуфуикціональність, варіативність, доступність, безпека).

7.2.3. Добір іграшок, посібників та обладнання відповідає встановленим вимогам Переліку ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти (наказ від 19 грудня 2017 року № 1633).

7.3. Психолого – педагогічні умови.

7.3.1. Забезпечення емоційного благополуччя через безпосереднє спілкування з кожною дитиною; шанобливе ставлення дорослих до людської гідності кожної дитини, до її почуттів і потреб; формування та підтримка її позитивної самооцінки, впевненості у власних можливос­тях і здібностях.

7.3.2. Використання в освітній діяльності форм і методів роботи з дітьми, що відповіда­ють їхнім віковим та індивідуальним особливостям.

7.3.3. Побудова освітньої діяльності на основі взаємодії дорослих з дітьми, орієнтованої на інтереси і можливості кожної дитини.

7.3.4. Підтримка дорослими позитивних, доброзичливих відносин між дітьми, зокрема які належать до різних національно-культурних, релігійних спільнот і соціальних верств, а також мають різні (зокрема обмежені) можливості здоров'я; розвиток у дітей комунікативних зді­бностей, що дають змогу вирішувати конфліктні ситуації з однолітками; розвиток вміння пра­цювати в групі однолітків в різних видах діяльності.

7.3.5. Підтримка ініціативи і самостійності дітей через створення умов для вільного ви­бору специфічних для них видів діяльності, учасників спільної діяльності та спілкування; для прийняття дітьми рішень, прояву своїх почуттів та висловлювання думок; через недирек­тивну допомогу дітям у різних видах діяльності.

7.3.6. Здійснення системної роботи з виявлення, реагування та запобігання булінгу, іншо­му насильству. Захист дітей від усіх форм фізичного і психічного насильства.

7.3.7. Партнерська взаємодія з батьками. Підтримка батьків (законних представників) у вихованні та розвитку дітей, охороні й зміцненні їхнього здоров'я, залучення сімей безпосе­редньо в освітню діяльність.

7.4. Мєдико-соціальні умови,

7.4.1. Створення умов для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я дітей.

Функціонування медичного кабінету з відповідним медичним обладнанням.

Медичне обслуговування дітей здійснюється медичними працівниками (сестрою медичною старшою) відповідно до її функціональних обов'язків, у разі потреби надається домедична допомога.

Організація заходів щодо дотримання протиепідемічного режиму.

Проведення медичними працівниками санітарпо-просвітницької роботи (гігієнічне виховання дітей, формування навичок здорового способу жнтгя тощо) з працівниками закладу і батьками вихованців.

Планування й проведення фізкультурно-оздоровчої роботи у різних організацій­них формах.

Наявність фізкультурно-спортивного обладнання та інвентарю для розвитку рухо­вих якостей здобувачів дошкільної освіти.

Планування та здійснення медико-педагогічного контролю за організацією фізич­ного виховання (2 рази на навчальний рік).

Проведення контролю за станом здоров'я дітей, за санітарно-гігієнічним режимом у ЗДО № 24 «Гвоздичка».

Надання рекомендацій з режиму адаптації дітей в закладі дошкільної освіти, ви­значення функціональної готовності дітей до навчання у школі тощо.

7.4.2. Створення умов для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти.

Дотримання вимог законодавства щодо впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи управління безпечністю харчування продуктів (НАССР) операторами ринку на харчоблоці ЗДО № 24 «Гвоздичка».

Забезпечення різноманітного корисного та збалансованого харчування, що відповідає по­требам усіх здобувачів дошкільної освіти.

 Виконання натуральних норм харчування.

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог щодо харчування здобувачів дошкільної освіти.

© ЗДО №7 "Перлинка" 2024

Дозволяється будь яке копіювання інформації за умов посилання на точну адресу матеріалу.