Оновлена програма "Дитина" орієнтовний матеріал
10 квіт. 2017 р.
Друга молодша група «Малята» (четвертий рік життя)
Музичний калейдоскоп
ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ
·Виховувати емоційну сприйнятливість до творів музичного мистецтва.
·Знайомити з основними музичними жанрами (пісня, танець, марш), сприяти розвитку музичної пам’яті.
·Формувати уміння розрізняти характер музики (веселий, сумний),впізнавати знайомі пісні та п’єси, сприяти розвитку емоційного відгуку на музичні твори.
ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ
Слухання музики.
Вчити дітей слухати музичний твір до кінця, розрізняти характер музики та визначати кількість частин у музичному творі (одно- або двочастинна форма); розвивати уміння вслуховуватись у музику, визначати зміни у силі звучання мелодії (го лосно — тихо) та розрізняти звуки за висотою в межах октави; розвивати більш диференційоване сприйняття музики (контрастне звучання регістрів, темпів, динамічних відтінків музики та тембру дитячих музичних інструментів). Прищеплювати слухацьку культуру та розширювати музичний досвід дітей. Стимулювати виникнення та формування в уяві дітей зорових образів від музики через показ наочності (репродукцій картин, ілюстрацій, картинок).
Співи.
Вчити дітей правильно передавати характер пісні (весело, спокійно, лагідно), формувати уявлення про цілісність мелодії пісні, сприяти розвитку співацьких навичок (чистоті інтонації, правильному звукоутворенню, диханню, дикції), вчити дітей співати природним голосом без напруження та правильно відтворювати мелодію в діапазоні ре1 (мі1) — ля1 (сі1); вчити дітей співати в ансамблі, дотримуючись одного темпу й ритму, та промовляти слова артикуляційно чітко.
Музично-ритмічні рухи.
Заохочувати дітей до цілісного сприйняття музичного твору, сприяти розвитку навичок емоційно-виразного втілення музично-ігрових образів (зайчики стрибають, пташки літають, ведмедики ідуть тощо). Вчити дітей рухатись відповідно до двочастинної форми музики та сили її звучання (голосно, тихо), починати та закінчувати рухи разом з музикою, вчити узгоджувати рухи відповідно до характеру звучання музики, розвивати уміння ритмічно рухатись під музику, відповідно до її темпу та динаміки, формувати навички кружляння в парах та прямого галопу, сприяти розвитку навички якісного виконання танцювальних рухів.
Гра на дитячих музичних інструментах.
Формувати у дітей загальні поняття про музичні інструменти та їх назви, знайомити дітей із звучанням дитячих музичних інструментів: шумових (брязкальця, дзвіночки, маракаси) та ударних (бубон, ложки, ксилофон, металофон, трикутник, барабан). Вчити дітей правильно тримати дитячі музичні інструменти в руках та сприяти набуттю елементарних навичок гри на них.
Орієнтовний музичний репертуар:
— слухання музики:
«На прогулянку», муз. Л. Ревуцького;
«Сумний дощик», муз. Д. Кабелевського;
«Листопад», муз. Т. Попатенко;
«Восени», «Весною», муз. С. Майкапара;
«Вальс снігових пластівців» (з балету «Лускунчик»), муз. П. Чайковського; «Дід Мороз», муз. Р. Шумана;
«Проліски», муз. В. Каліннікова;
«Дощик», муз. В. Косенка;
«Дощик накрапає», муз. А. Александрова;
«Марш», муз. Ю. Щуровського;
«Гопак», муз. М. Лисенка;
«Полька», муз. А. Жилінського;
·наочний матеріал для слухання музики:
«Прогулянка осіннім парком», А. Горимисл;
«Дощик накрапає», В. Рекуненко;
«Осінь», І. Левітан;
«Проліски», Г. Слободянюк;
«Весною в лісі», І. Левітан;
«Весна», О. Шовкуненко;
— співи:
·співаночки:
«Кую, кую чобіток», укр. нар. примовка;
«Сорока-ворона», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового;
«Печу, печу хлібчик», муз. В. Верховинського, сл. народні;
«Ладки, ладки», укр. нар. забавлянка;
·пісні:
«Раз, два, три!», муз. М. Ведмедері, сл. С. та Ю. Ходоси;
«Дощик», муз. В. Костенка, сл. Є. Макшанцевої;
«Осінь», муз. Н. Вересокіної, сл. А. Єрикеєва;
«Осінь», муз. І. Островерхого, сл. П. Воронька;
«Хмарка йшла на іменини», муз. І. Островерхого, сл. Г. Чубая;
«Осінь у вінку калини», муз. І. Островерхого, сл. М. Пономаренко;
«Останній листочок», муз. М. Ведмедері, сл. А. Камінчука;
«Ой, зима», муз. М. Ведмедері, сл. М. Підгірянки;
«Сніжок», муз. О. Зозулі, сл. К. Перелісної;
«Перший сніг», муз. Л. Дичко, сл. В. Поліщука;
«Ялинка», муз. Т. Шутенко, сл. М. Лисича;
«Здрастуй, свято Новий рік!», муз. і сл. Д. Мулика;
«Гей, весна іде!», муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної;
«Подарунок мамі», муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної;
«Мам вітаємо усіх», муз. і сл. І. та Ю. Білоконь;
«Маму вітають малюки», муз. Т. Попатенко, сл. Л. Миронової;
«От яка бабуся», муз. О. Тілічеєвої, сл. Ю. Островського;
«Про ляльку», муз. А. Філіпенка, сл. О. Пархоменка;
«На лугу», муз. і сл. Є. Макшанцевої;
«Зацвіли ромашки», муз. М. Ведмедері, сл. М. Литвинця;
—музичнор-итмічна діяльність:
·вправи:
«Марш», муз. Е. Парлова;
«Весела хода», муз. Г. Свиридова
«Веселий марш»;
«Коники скачуть», муз. Т. Попатенко;
«М’ячі», муз. Т. Ломової;
«Легко бігаємо», муз. М. Любарського;
«Пройдемо у ворітця», муз. Е. Парлова, Т. Ломової;
«Кішечка», муз. Т. Ломової;
«На конячці», муз. О. Гречанінова;
«Хто хоче побігати?», лит. нар. мелодія, обр. Л. Вишкарьова;
«Вправи з брязкальцями», муз. А. Козакевич;
· музичні ігри:
«Горобці та автомобіль», муз. Г. Фріда, М. Раухвергера;
«Зайці і ведмідь», муз. Т. Попатенко;
«Діти і ведмідь» — муз. і сл. В.Верховинця;
«Будуємо дім», муз. Т. Шутенко, сл. В. Кукловської;
«Гра з різнокольоровими хусточками», укр. нар. мелодія
«Ой за гаєм, гаєм», обр. Я. Степового;
«Жмурка», муз. Ф. Флотова;
«Гра з лялькою», муз. Ю. Шишакова;
«Дідусь-садівник і козенята», муз. О. Гедіке;
«Льотчики», муз. В. Нечаєва, Т. Ломової;
«Злови в коло», муз. Б. Гундера, сл. В. Антонової;
«Кішка і кошенята», муз. М. Раухвергера;
·танці:
«Подружилися», муз. Т. Вількорейської;
«Веселий танок», муз. Т. Шутенко;
«Танок зайчика», муз. В. Барвинського («Зайчик»);
«Туп-туп веселенько», укр. нар. мелодія, обр. М. Різоля;
«Танок з листочками», муз. К. Стеценка;
«Потанцюймо веселіше», укр. нар. мелодія, обр. І. Прача;
«Танок із дзвіночками», укр. нар. мелодія;
«Бігти до ялиночки», муз. В. Сметани («Полька»);
«Танок з ляльками», укр. нар. мелодія, обр. М. Лисенка;
«Будемо танцювати», муз. і сл. Н. Грановської, гарм. І. Кишка;
«Танець з квітами», муз. М. Лисенка;
— гра на дитячих музичних інструментах:
«Дрібушечки», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового;
«Веселий дзвіночок», муз. В. Кікти, сл. В. Татаринова;
«Гра з дзвіночком», муз. А. Філіпенка, сл. Є. Макшанцевої;
«Бубон», муз. М. Красева, сл. Н. Френкель;
«Гра з брязкальцями», муз. А. Лазаренка, сл. В. Кукловської;
«Барабанщик», муз. Г. Гриневича, сл. О. Благіної.
Середня група «Чомусики» (п’ятий рік життя)
Музичний калейдоскоп
ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ
·Продовжувати розвиток інтересу до музики, бажання її
слухати.
·Викликати емоційний відгук при сприйнятті творів му-
зичного мистецтва.
·Формувати уявлення про авторів музики (композиторів),
знайомити з життям та творчістю композиторів, викори-
стовуючи показ їх портретів.
·Розвивати уміння розуміти зміст музичних творів.
·Розширювати слухацький досвід та збагачувати музичні
уявлення дітей.
ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ
Слухання музики.
Розвивати емоційний відгук на різнохарактерні музичні твори, формувати уміння вслуховуватися в музику або пісню, вчити усвідомлено висловлюватися про їх жанр (марш, пісня, танець) та давати різні визначення про характер музики (весела, радісна, сумна, мрійлива), розширювати словниковий тезаурус дітей та стимулювати дітей до пошуку своїх визначень щодо емоційного змісту музичного твору. Вчити розрізняти дво- та трьохчастинну форми музики, розширювати обсяг знань про засоби музичної виразності (регістр: високий — низький; динаміка: тихо — голосно; темп: швидко—повільно), завдяки яким передається той або інший художній
образ (зайчик, автомобіль, дощик тощо). Застосовувати зорову наочність (ре-
продукції картин, ілюстрації, картинки) для появи в уяві дітей певних художніх образів.
Співи.
Вчити дітей виразно співати, формувати уміння співати природним голосом, без напруження, чисто інтонувати мелодії з поступовим та стрибкоподібним розвитком у діапазоні ре1–сі1 (до1). Вчити дітей брати правильно дихання між короткими музичними фразами, слідкувати за чіткою вимовою слів, співати протяжно, легко, рухливо. Вчити дітей співати виразно та правильно передавати різний характер пісень (веселий, лагідний, бадьорий, кумедний тощо). Формувати у дітей уміння контролювати слухом власний спів та спів сусідів, вчити співати як з інструментальним супроводом, так і без нього, за підтримкою дорослого, підводячи до уміння співати окремі музичні фрази, речення та прості маленькі пісні.
Музично-ритмічна діяльність.
Продовжувати формувати у дітей навички ритмічних рухів відповідно до характеру музики; вчити рухатись ритмічно та виразно; самостійно реагувати на зміну дво- або трьохчастинної форми музики, динаміки, регістру; вчити виконувати рухи відповідно до темпу музики та правильно передавати ігрові образи. Розширювати навички виразних рухів: «пружинка», рух у парах та
по одному, прямий галоп. Формувати у дітей уміння робити підскоки, прості перешиковування з вільного розташування в колі та навпаки, рухатись у парах по колу, ставити ногу на носок і п’ятку. Продовжувати вчити дітей плавним рухам, тримати руки легко й ненапружено, використовуючи різні предмети (листочки, квіти, стрічки), а також удосконалювати навички основних рухів (біг легкий, стрибки високі, хода святкова).
Гра на дитячих музичних інструментах.
Вчити грати на знайомих музичних інструментах (металофон, ложки, барабан, брязкальця) по одному або невеликими групами, відтворюючи ритмічний малюнок співаночок; формувати уміння грати на металофоні прості мелодії, побудовані на одному, двох або декількох звуках; вчити дітей під час гри на музичних інструментах свідомо реагувати на зміни у характері музичного супроводу педагога (змінювати силу звуку: тихіше — голосні-
ше; темп звучання: швидко — повільно).
Орієнтовний музичний репертуар:
— слухання музики:
«Марш», муз. Р. Шумана;
«Марш», муз. О. Гречанінова;
«Ранок», муз. Е. Гріга;
«Сонячний зайчик», муз. В. Волкова;
«Місяць», муз. С. Баневича;
«Уночі», муз. М. Осокіна;
«Канарка», муз. В. Моцарта;
«Горобець», муз. Т. Ломової;
«У гості» («Пішки», «На велосипеді», «На машині»), муз. І. Арсеєва;
«У лісі» («Зайчик», «Ведмідь», «Лисиця», «Вовк»), муз. Т. Ломової; «Хвороба ляльки» (з «Дитячого альбому»), муз. П. Чайковського;
«Нова лялька» (з «Дитячого альбому»), муз. П. Чайковського;
«Жартівливий вальс — шарманка», муз. Л. Грабовського;
«Дитячий вальс», муз. П. Чайковського;
«Старовинний годинник із зозулею», муз. Н. Бачинської;
«Музична скринька», муз. Ю. Некрасова;
«Метелики», муз. О. Тілічеєвої;
«Метелик», муз. Е. Гріга;
«Скарга», муз. С. Майкапара;
«Маленький жарт», муз. В. Селіванова;
«Гопак», укр. нар. танець;
«Полька», муз. М. Глінки;
·наочний матеріал до слухання музики:
«Аю-Даг в туманний ранок» І. Айвазовського;
«Озеро Світязь П.З.» Т. Степанюк;
«Місяць» С. Ковальчука;
«Зоряна ніч» В. Ван Гога;
«Гілка бузку і канарка» Ф. Толстого;
«Ранок у сосновому лісі» І. Шишкіна;
«Натюрморт з годинником» А. Переда-і-Сальгадо;
«Краплі роси» О. Самчук;
ілюстрація до твору М. Гоголя «Тарас Бульба»;
— співи:
·співаночки:
«Труби, Грицю, в рукавицю», муз. В. Верховинського, сл. народні;
«Іде, іде, дід, дід», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового;
«Бім-бом», укр. нар. пісня, обр. Я. Степового;
«Пес і кіт», чеська нар. примовка, укр. текст Н. Ткаченко;
«Козо, козо, вилий воду», укр. нар. пісня;
«Дрібушечки», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового;
«Зробимо коло», муз. В. Верховинця, сл. народні;
·пісні:
«Чарівні слова», муз. Н. Горбенко, сл. Н. Балацької;
«Добрим будь», муз. і сл. Н. Горбенко;
«Вітерець», муз. В. Мацюка, сл. К. Перелісної;
«Співуча осінь», муз. Н. Шевченко, сл. В. Паронової;
«Осінь», муз. М. Ведмедері, сл. Н. Краюткіної;
«Осінь», муз. І. Кишка, сл. Т. Волгіної;
«Золоті листочки», муз. і сл. С. Шевченко;
«Кольоровий дощик», муз. М. Ведмедері, сл. Л. Руденко;
«Капосний дощик», муз. М. Ведмедері, сл. К. Перелісної;
«Прилетіли дві ворони», муз. І. Островерхого, сл. М. Пономаренко;
«Падає сніг», муз. В. Клина, сл. М. Познанської;
«Зима», муз. Л. Дичко, сл. В. Лагоди;
«Ялинка», муз. О. Швеця, сл. М. Лисича;
«Запросини Діда Мороза», муз. В. Верменича, сл. М. Сингаївського;
«Новорічна привітальна», муз. і сл. О. та В. Качан;
«Новорічний хоровод», муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної;
«Коляда», муз. О. Зозулі, сл. К. Перелісної;
«Ой, щедрівко», муз. І. Островерхого, сл. В. Кленца;
«Зимо, зимо, відступись!», муз. О. Швеця, сл. Л. Компанієць;
«Іде весна весела», муз. І. Островерхого, сл. В. Гальченко;
«Встала весна», муз. І. Островерхого, сл. Т. Шевченка;
«Весняні краплини», муз. М. Дремлюги, сл. Г. Бойка;
«Пісня про маму», муз. О. Швеця, сл. М. Сингаївського;
«Пісня про матусю», муз. і сл. Ю. Михайленко;
«Пісня про матусю», муз. А. Олейнікової, сл. Л. Ратич;
«Промінці для бабусі», муз. Т. Розякіна, сл. В. Полинок;
«Краплинки», муз. і сл. Н. Май;
«Ранкова пісня», муз. М. Дремлюги, сл. О. Бродського, укр. текст Л. Клименко;
«Лялечка Наталочка», муз. М. Дремлюги, сл. Г. Бойка;
«Зелена пісенька», муз. Є. Калюжної, сл. В. Вікторова;
«Прилетіла бджілка», муз. К. Мяскова, сл. Г. Бойка;
«Ой, жур-журавель», муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної;
«Веселі черевички», муз. А. Філіпенка, сл. І. Кульської;
— музично-ритмічна діяльність:
·вправи:
«Марш», муз. М. Раухверегера;
«Марш», муз. І. Берковича;
«Вертушки», укр. нар. мелодія, обр. Я. Степового;
«Горобчики» (фрагм. з опери «Рогнеда»), муз. О. Серова;
«Веселі м’ячики», муз. М. Сатуліної;
«Вправа з брязкальцями»,
«Екосез», муз. О. Жиліна;
«Вправа з обручами», лат. нар. мелодія, обр. А. Донас;
«Ведмідь і діти», муз. І. Берковича;
«Знайди свій колір», білорус. нар. мелодія;
«Жуки», угор. нар. мелодія, обр. Л. Вишкарьова;
«Дудочка», муз. Т. Ломової; «Вправи з квітами»,
«Вальс», муз. О. Жиліна;
·музичні ігри:
«Городня-хороводна», муз. Б. Можжевелова, сл. А. Пассової;
«Хто швидше займе стільчик», естон. нар. мелодія;
«Курочки та півник», рос. нар. мелодія, обр. Г. Фріда;
«Квач», муз. Й. Гайдна;
«Гра з брязкальцями», муз. Ф. Флотова;
«Гра Діда Мороза із сніжками» (фрагм. з балету «Спляча красуня»), муз. П. Чайковського;
«Льотчики, на аеродром!», муз. М. Раухвергера;
«Веселі музиканти», муз. А. Філіпенка;
«Барабанщики»,
«Марш», муз. Е. Парлова;
«Барабанщики», муз. Д. Кабалевського;
«Колискова», муз. С. Левидова;
«Знайди собі пару», муз. Т. Ломової;
·танці:
«Танок з ляльками», укр. нар. мелодія, обр. М. Лисенка;
«Танок — запрошення», укр. нар. мелодія;
«Новорічний хоровод», муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної;
«Танок сніжинок», муз. В. Моцарта;
«Танок біля ялинки», муз. В. Курочкіна;
«Танок дівчаток та зайчиків», муз. А. Філіпенка;
«Веселий танок», муз. В. Семенова;
«Танок з бубнами», укр. нар. мелодія, обр. М. Вериківського;
«Парний танок», муз. О. Тілічеєвої;
«Український танок», укр. нар. мелодія, обр. Г. Левкодимова;
«Танок з вітами», муз. І. Ареєва;
— гра на дитячих музичних інструментах:
«Гоп-гоп», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового;
«Іде, іде, дід, дід», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового;
«Сію, сію, посіваю», укр. нар. колядка;
«Щедрик, ведрик», укр. нар. щедрівка;
«Бім-бом», укр. нар. пісня, обр. Я. Степового;
«Пес і кіт», чеська нар. примовка, укр. текст Н. Ткаченко.
Старша група «Фантазери-мрійники» (шостий рік життя)
Музичний калейдоскоп
ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ
·Продовжувати розвивати естетичне сприйняття та інте-
рес до музики.
·Формувати музичну культуру через знайомство з творчістю композиторів різних країн та епох, класичною, сучасною, народною, національною музикою.
·Розширювати уявлення про музичні жанри та музичний тезаурус.
·Продовжувати розвивати у дітей основні музичні здібності (емоційний відгук на музику; ритмічний, звуковисотний, тембровий та динамічний слух; музичну пам’ять; музичне мислення).
ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ
Слухання музики.
Вчити дітей розрізняти звучання музичних інструментів різних груп (клавішних, струнних, духових, ударних). Розвивати музичну пам’ять дітей через впізнавання музики за її вступом або закінченням, формувати уміння визначати назву твору та його композитора; розвивати здібності свідомо сприймати образний зміст музичного твору та визначати його словами (сумний, мрійливий, спокійний; веселий, радісний, святковий). Вчити дітей виокремлювати засоби музичної виразності (темп, динаміку, регістр); розвивати уміння порівнювати характер спільних за жанром або однакових за назвою музичних творів; формувати уміння порівнювати характер музики із
змістом наочності (ілюстрації, картинки), через засоби виразності або через застосування репродукцій картин проілюструвати незнайомі явища та певні художні образи.
Співи.
Закріплювати навички співу природним голосом, формувати уміння співати легким звуком, без напруження; слідкувати за правильним диханням перед початком пісні та між музичними фразами; точно відтворювати пунктирний ритм пісні; вчити співати інтонаційно чисто в діапазоні до1 (ре1) — до2 (ре2). Формувати уміння точно попадати на перший звук мелодії пісні після вступу, вчасно починати та закінчувати пісню; вчити співати виразно, прискорюючи та уповільнюючи темп, посилюючи та послаблюючи звучання; формувати у дітей навички усвідомленого відтворення характеру та змісту пісні, відчуваючи при цьому її жанрову основу; вчити співати хором, невеликими групами, розвивати навички сольного співу під музичний супровід та без нього.
Музично-ритмічна діяльність.
Розвивати відчуття ритму, уміння рухатися виразно відповідно до змін характеру музики та її емоційно-образного змісту. Вчити дітей в музично-руховій діяльності самостійно визначати зміни темпу, регістру, динаміки звучання, музичних частин або фраз, а також реагувати на початок та закінчення музики, передавати в рухах метричну пульсацію та ритмічний малюнок. Допомагати дітям вільно орієнтуватись у просторі (перешиковуватись із шеренги в коло, з кола в пари тощо), відстежувати відстань між парами, сприяти формуванню навичок виконання танцювальних рухів (підскоки з ноги на ногу, прямий та боковий галоп, приставний крок з присіданням, присідання з виставленням ноги вперед тощо).
Гра на дитячих музичних інструментах.
Вчити дітей виконувати прості мелодії на металофоні індивідуально або невеликими групами, дотримуючись загальної динаміки та темпу; передавати метричну пульсацію та нескладний ритмічний малюнок на ударних та шумових інструментах. Формувати уміння грати ритмічно та виразно в ансамблі, відповідно до характеру музичного твору.
Орієнтовний музичний репертуар:
— слухання музики:
«Марш» (з опери «Любов до трьох апельсинів»), муз. С. Прокоф’єва; «Марш» (з балету «Лускунчик»), муз. П. Чайковського;
«Старовинний марш», муз. М. Скоруль ського;
«Рондо-марш», муз. Д. Кабалевського;
«Колискова», муз. М. Римського-Корсакова;
«Колискова», муз. Л. Ревуць кого;
«Колискова», муз. С. Шевченка;
«Вальс», муз. Е. Гріга;
«Вальс квітів», муз. Д. Шостаковича;
«Повільний вальс», муз. Д. Кабалевського;
«Жарт», муз. Й. Баха;
«Клоуни», муз. Д. Кабалевського;
«Гумореска», муз. А. Дворжака;
«Гумореска», муз. В. Ко сенка;
«Полька», муз. Д. Львова-Компанійця;
«Полька», муз. С. Рах манінова;
«Дитяча полька», муз. М. Глінки;
«Гопак», укр. нар. танець;
«Козачок», муз. В. Кирейка;
«Гопак» (фрагм. з опери «Сорочинський ярмарок»), муз. М. Мусоргського;
«Сумна пісенька», муз. О. Гречанінова;
«Сумна історія», муз. Д. Кабалевського;
цикл «У зоопарку»: «Зебра», «Мавпочки», «Ведмідь», «Зайчики», муз. Т. Шутенко;
«Качка з каченятами», «Слон», «Поні», муз. Т. Шутенко;
«Черепаха», «Білочка», «Лисиця», муз. М. Степаненка;
«Казочка», муз. С. Прокоф’єва;
«Вечірня казка», муз. А. Хачатуряна;
·наочний матеріал до слухання музики:
«Марш дерев’яних солдатиків», Д. Остин;
«Стійкий олов’яний солдатик», Д. Пейшенс;
«Колискова», О. Середина (Котляр);
«Вальс на балі Мабілль», Ф. Ж. Ліндер;
«Клоун з парасолькою», А. Колоколов;
«Буковинський танець», А. Хомчик;
— співи:
·співаночки:
«Вода, вода холодна», укр. нар. примовка;
«Гриби», укр. нар. примовка;
«Ковалі», укр. нар. примовка;
«Бобер», укр. нар. примовка;
«На зеленому горбочку», укр. нар. примовка;
«Добрий вечір, щедрий вечір», укр. нар. щедрівка;
«Коляд, коляд, колядниця», укр. нар. колядка;
·пісні:
«Врожайна», укр. нар. мелодія, гарм. А. Філіпенка, сл. Н. Кукловської;
«Ой, на горі жита много», укр. нар. пісня;
«Яблучка», муз. Т. Шутенка, сл. Л. Реви;
«Неслухняний гусак», муз. І. Островерхого, сл. Т. Артем’євої;
«Осінь», муз. М. Ведмедері, сл. Г. Федун;
«Кленові листочки», муз. і сл. Н. Грановської;
«Листопад», муз. М. Ведмедері, сл. Л. Руденко;
«Останні листочки», муз. М. Ведмедері, сл. Г. Федун;
«Перший сніг», муз. Г. Гембери, сл. В. Чорної;
«Святий Миколай», муз. і сл. Р. Пападинець;
«Зимонька», муз. К. Мяскова, сл. Г. Бойка;
«Білесенькі сніжиночки», муз. В. Верховинця, сл. М. Вороного;
«Дід Мороз», муз. І. Островського, сл. М. Підгірянки;
«Наша ялинка», муз. В. Таловирі, сл. Г. Бойка;
«Віхола-метелиця», муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної;
«Святкують Новий рік звірята», муз. В. Качана, сл. О. Качан;
«Гарне свято», муз. І. Островерхого, сл. В. Кленца;
«Веснянка», муз. В. Таловирі, сл. К. Перелісної;
«Весняний вальс», муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної;
«Все в мами красиве», муз. В. Стеценка, сл. М. Турківського;
«Мамина пісня», муз. О. Швеця, сл. М. Підгірянки;
«Пісенька про бабусю», муз. А. Філіпенка, сл. Т. Волгіної;
«Мама й тато», муз. і сл. Н. Май;
«Писанка», муз. М. Ведмедері, сл. Н. Гуменюк;
«Христос Воскрес!», муз. О. Зозулі, сл. К. Перелісної;
«Хочу коника», муз. О. Швеця, сл. А. М’ястківського;
«Суперечка», муз. І. Островерхого, сл. Т. Артем’євої;
«Сонечко», муз. Ю. Рожавської, сл. Л. Реви;
«Гарна наша Україна», укр. нар. пісня, обр. С. Файнтуха;
«Рідний край», муз. І. Кишка, сл. П. Голубничого;
«Будем козаками», муз. В. Ізотова, сл. А. Загрудного;
«Наш садок», муз. Н. Лебедєвої, сл. Г. Таргоній;
«Дитячий садок», муз. і сл. В. Лисенка;
— музично-ритмічна діяльність:
·вправи:
«Марш», муз. М. Богословського, Д. Дешевова;
«Маленький марш», «Передавання хусточки» («Мелодія»),
«Вправа з м’ячами», «Вправа з уявним м’ячем», муз. Т. Ломової;
«Бадьора хода» («Бадьорою ходою крізь ліс...»), муз. М. Чембержі; «Пружинка» («Етюд»), муз. О. Гнєсіної;
«Крок та біг», муз. Ф. Надененко;
«Відійди — підійди», чеська нар. мелодія;
«Вправа зі стрічками», укр. нар. мелодія, обр. Р. Рустамова;
«Знайди своє місце в колоні», муз. Ю. Шишакова;
«Звуження та розширення кола», муз. Ф. Шуберта;
«Хлопчики та дівчата», англ. нар. мелодія, обр. Л. Вишкарьова;
«Перемінний крок», рос. нар. мелодія;
«Галоп», муз. Ф. Шуберта;
«Вертушки», укр. нар. мелодія, обр. Я. Степового;
·музичні ігри:
«Світлофор» («Машини»), муз. Ю. Чічкова;
«Марш», муз. М. Богословського;
«Не випустимо», муз. Т. Ломової;
«Знайди собі пару», латв. нар. мелодія, обр. Т. Попатенко;
«Кіт та миші», муз. Т. Ломової;
«Веселі танцюристи», укр. нар. мелодія;
«Оркестр», укр. нар. мелодія, обр. В. Полєвого;
«Гра з бубном», муз. М. Красєва;
«Гра петрушок», муз. Т. Вількорейської;
«Відважні вершники», муз. В. Вітліна;
«Вершники» («Гра»), муз. В. Вітліна;
«Будь спритним!», муз. М. Ладухіна;
«Гра з хусточкою», укр. нар. мелодія, обр. Л. Ревуцького;
«Кіт Васько», муз. Г. Лобачова, сл. Н. Френкель;
·танці:
«Дружні пари» («Полька»), муз. Й. Штрауса;
«Танок з іграшками», муз. Р. Равін;
«Танок намистинок», муз. М. Черьомухіна;
«Танок Снігуроньки та сніжинок», муз. Р. Глієра;
«Танок гномів», муз. Ф. Черчеля;
«Ой, минула вже зима», укр. нар. пісня, обр. І. Кишка;
«Танок-запрошення», рос. нар. мелодія;
«Веселі діти», литов. нар. мелодія, обр. В. Агафоннікова;
«Полька», муз. Л. Лядової;
«Танцюйте, як я!», муз. В. Золотарьова;
«Вишивання», чеська нар. пісня, обр. Ан. Александрова;
«Український танок», укр. нар. мелодія;
— гра на дитячих музичних інструментах:
«Дрібушечки», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового;
«Іди, іди, дощику», укр. нар. примовка, обр. Я. Степового;
«Щедрик, щедрик, щедрівочка», укр. нар. щедрівка;
«Коляд, коляд, колядниця», укр. нар. колядка;
«Ой, дзвони дзвонять», укр. нар. пісня, обр. Я. Степового;
«Іди, іди, дід», укр. нар. пісня, обр. Я. Степового;
«Вийди, вийди, сонечко», укр. нар. пісня, обр. Л. Ревуцького;
«Ластівочка», укр. нар. пісня, гарм. Ю. Михайленка.
https://vk.com/topic-101497139_33522681 - сайт класна документація!