Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка» за І півріччя 2021/2022 навчального року
24 груд. 2021 р.
Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка»
за І півріччя 2021/2022 навчального року
Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до вимог програми виховання і дітей від двох до семи років «Дитина», та програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» в період з 1.12.2021 по 15.12.2021 у всіх вікових групах було проведено діагностичне обстеження.
ІІ молодші - старші групи обстежувались з наступних розділів:
- Особистість дитини;
- Дитина в соціумі;
- Дитина у природному довкіллі;
- Дитина у світі культури;
- Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
- Мовлення дитини.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Як видно з таблиці найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Особистість дитини», «Дитина у соціумі» , «Гра дитини» (з високим і достатнім рівнем розвитку 84% , 78% та 87% відповідно).
Діагностичне дослідження загального розвитку вихованців за І півріччя показує володіння дітьми матеріалом в середньому на 77% . Найбільші низькі та середні показники простежуються в розділах «Дитина в природньому довкіллі» (30%), «Мовлення дитини» (28%), «Дитина в сенсорно – пізнавальному розвитку» (27%).
Моніторингове дослідження загального розвитку вихованців за вересень-грудень показує позитивну динаміку. Так якісні показники покращились на 15%. В порівнянні з результатами обстеження дітей у вересні значно покращився рівень сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники якісного рівня збільшились на 21% середнього та низького - зменшились на 21%). Позитивна динаміка простежується в мовленнєвому розвитку дітей. Так показники якісного рівня покращились на 22% відповідно показники середнього та низького рівня зменшились на 22%.
Ранні групи обстежувалися за такими розділами:
- Моторика;
- Сенсорика;
- Мова;
- Продуктивні види діяльності;
- Побутові навички.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Як видно з таблиці найкращим виявився рівень знань дітей ранніх груп з розділів: «Мова» (46%), «Моторика» (48%). Найбільше низького та низько – середнього рівня виявлено з розділів «Продуктивні види діяльності» (19%) та «Сенсорика» (19%).
Низькі показники виявилися у дітей, які часто хворіють та не систематично відвідують дитячий садок.