Статистика сайту

24 груд. 2021 р.

Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка»

за І півріччя 2021/2022 навчального року

 

Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до вимог програми виховання і дітей  від двох до семи років «Дитина», та програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» в період з 1.12.2021 по 15.12.2021 у всіх вікових групах було проведено діагностичне обстеження.

ІІ молодші - старші групи обстежувались з наступних розділів:

  • Особистість дитини;
  • Дитина в соціумі;
  • Дитина у природному довкіллі;
  • Дитина у світі культури;
  • Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
  • Мовлення дитини.

Узагальнені результати обстеження виявились наступними:

 

Як видно з таблиці  найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Особистість дитини», «Дитина у соціумі» , «Гра дитини» (з високим і достатнім рівнем розвитку 84% , 78% та 87% відповідно).

      Діагностичне дослідження  загального розвитку вихованців за І півріччя показує володіння дітьми матеріалом в середньому на 77% . Найбільші низькі та середні показники простежуються в розділах «Дитина в природньому довкіллі» (30%), «Мовлення дитини» (28%), «Дитина в сенсорно – пізнавальному розвитку» (27%).

      Моніторингове дослідження  загального розвитку вихованців за вересень-грудень показує позитивну динаміку. Так якісні показники покращились на 15%. В порівнянні з  результатами обстеження дітей у вересні  значно покращився  рівень  сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники якісного рівня збільшились на 21% середнього та низького  - зменшились на 21%). Позитивна динаміка  простежується  в мовленнєвому розвитку  дітей. Так показники якісного рівня покращились на 22%  відповідно показники середнього та низького рівня зменшились на 22%.

Ранні групи обстежувалися за такими розділами:

- Моторика;

- Сенсорика;

- Мова;

- Продуктивні види діяльності;

- Побутові навички.

Узагальнені результати обстеження виявились наступними:

 

Як видно з таблиці  найкращим виявився рівень знань дітей ранніх груп з розділів: «Мова» (46%), «Моторика» (48%). Найбільше низького та низько – середнього  рівня виявлено з розділів «Продуктивні види діяльності» (19%) та «Сенсорика» (19%).

Низькі показники виявилися у дітей, які часто хворіють та не систематично відвідують дитячий садок.