Статистика сайту

19 квіт. 2017 р.

Мета:  Формувати елементарні уявлення дітей про природу Космосу, закріпити в активному словнику назви планет, терміни «Космос», «Земля», «планета». Розвивати пізнавальний інтерес до вивчення космосу, уяву, увагу, пам'ять, мислення. Спонукати до думки, що вивчати космос необхідно для ретельнішого пізнання нашого оточення.  Виховувати спостережливість, бажання вивчати, оберігати, захищати природу.

 

Обладнання:  площинні зображення планет та Сонця, схематичне зображення Сонячної системи.

 

Хід гри:

Вихователь закликає дітей до гри:

1,2,3,4,5 –

Почнем  Космос ми вивчать:

В неб Сонце, і планети,

Ясні  зорі і комети.

Ми вітання всім шлемо –

Дружно в Космос летимо!

 

Варіант 1:

Орієнтуючись за умовним зображенням планет (кольорове забарвлення та розмір), розмістити на схематичному зображенні Сонячної системи всі планети  на відповідній орбіті.

Варіант 2:

Діти, отримавши умовне зображення планет та Сонця, утворюють парад планет навколо Сонця .

По порядку всі планети

Назве будь – який із нас:

1 – Меркурій,

2 – Венера,

3 – Земля,

4 – Марс,

5 – Юпітер,

6 – Сатурн,

7 – Уран,

За ним – Нептун.

 

Підготувала: Давлічена Галина Володимирівна, вихователь групи «Сонечко»