Кораблик-мандрівник
10 лют. 2021 р.
Продовжуємо формувати зацікавленість дітей аплікаційною діяльністю, процесом створення аплікації шляхом викладання на папері предметної композиції;
створювати безпечні умови дітей під час користування ножицями;
спонукати розрізати квадрат по косій та навпіл для отримання двох трикутників та двох прямокутників з попереднім його складанням;
розвиваємо точності зорового сприйняття, сенсорно-моторний інтелект, здатність комбінувати, знаходити спільне і відмінне;
удосконалюємо найпростіші технічні навички аплікаційних операцій: — викладання, — складання цілого шляхом прикладання, — приєднання однієї частини до іншої, — намазування клеєм, — приклеювання, — легкого притискання серветкою;
продовжуємо формувати навички охайного користування клеєм, пензликами для наклеювання, підставками для них, серветками для промокання;
уміння працювати усвідомлено й цілеспрямовано;
спонукаємо дітей до активного спілкування з педагогом, одне з одним, до словесної творчості й імпровізації.
Закріплюємо знання дітей з вивченої теми.