Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка» за І півріччя 2020/2021 навчального року
23 груд. 2020 р.
Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка»
за І півріччя 2019/2020 навчального року
Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до вимог програми виховання і дітей від двох до семи років «Дитина», та програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» в період з 2.12.2019 по 13.12.2019 у всіх вікових групах було проведено діагностичне обстеження.
ІІ молодші - старші групи обстежувались з наступних розділів:
- Особистість дитини;
- Дитина в соціумі;
- Дитина у природному довкіллі;
- Дитина у світі культури;
- Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
- Мовлення дитини.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Як видно з таблиці найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Особистість дитини» (з високим і достатнім рівнем розвитку 30% та 57% відповідно) , «Дитина у соціумі» (з високим рівнем розвитку 23%, достатнім - 55%), «Дитина у світі культури» (з високим рівнем розвитку 20%, достатнім -53%). та «Дитина у природньому довкіллі» (з високим рівнем розвитку 14%, достатнім -59%).
Моніторингове дослідження загального розвитку вихованців за вересень-грудень показує позитивну динаміку. Так якісні показники покращились на 23%. В порівнянні з результатами обстеження дітей у вересні значно покращився рівень сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники якісного рівня збільшились на 30% середнього та низького - зменшились на 30%). Позитивна динаміка простежується в мовленнєвому розвитку дітей. Так показники якісного рівня покращились на 18% відповідно показники середнього та низького рівня зменшились на 18%.
Ранні групи обстежувалися за такими розділами:
- Моторика;
- Сенсорика;
- Мова;
- Продуктивні види діяльності;
- Побутові навички.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Як видно з таблиці найкращим виявився рівень знань дітей ранньої групи з розділів: «Побутові навички» (64%), «Продуктивні види діяльності» (60%) , «Моторика» (75%). Найбільше низького та низько – середнього рівня виявлено з розділів «Мова» (19%) та «Сенсорика» (15%).