Статистика сайту

14 лют. 2017 р.

Матеріал: ноутбук, фрагменти мультфільму «Маша і Ведмідь», хустинка, вирізані з картону вовчі сліди, картки до гри «Небезпека в лісі», «Що зайве»

Хід заняття

Організаційний момент.

Вихователь: Станьте, діти, всі чемненько,

Усміхніться всі гарненько,

Усміхніться самі до себе,

Усміхніться всі до мене,

Привітайтесь: «Добрий день!»

Сьогодні у нас надзвичайно цікавий день бо попереду нас чекає мандрівка. А подорожувати ми з вами будемо на потязі.  (Діти шикуються в шеренгу і під музику «потяг» вирушає. Діти заходять до групи, оформленої як ліс.)

Мотивація дошкільників

Вихователь:  Погляньте, на яку гарну галявину ми з вами вийшли! (Звертає увагу на хустинку, що лежить на підлозі).

Вихователь: Ой, а що це? Хто міг би загубити в лісі хустинку? Так і хочеться дізнатися, чия це насправді хустинка. Я згадала! Щоб у лісі був порядок, хитрун Лісовичок порозставляв камери відеоспостереження. Тож подивимося запис у дізнаємося, хто до нас був у лісі й загубив хустинку.

(Вихователь вмикає фрагмент мультфільму « Маша і Ведмідь» – Маша гуляє лісом). 

 Основна частина

Вихователь: Погляньте: маленька дівчинка сама гуляє лісом. А хіба можна самим ходити до лісу?

Дидактична гра «Небезпека в лісі»

Вихователь: Яка небезпека може очікувати тут на дитину?

 (Вихователь показує картки, а діти відповідають, яка небезпека може статися)

-         Можна заблукати, якщо підеш у ліс без дорослих.

-         Можна впасти в яму.

-         Випадково з’їсти отруйні ягоди чи гриби.

-         Можна зустріти небезпечних тварин (вовка, лисицю, ведмедя; може вкусити змія)

-         У лісі є поламані дерева, які можуть упасти.

-         У лісі є отруйні ягоди, гриби, які потрібно знати та обходити.

-         Можуть зустрітися небезпечні речі, які підбирати не можна.

Вихователь: То, може, з Машею щось трапилось, якщо хустинка лежить на землі, а дівчинки ніде немає? Будемо дивитися далі?

(Малята переглядають фрагмент мультфільму «Маша і Ведмідь» (вовки викрадають Машу).

Вихователь: Ось, бачите, що може статися з дитиною, яка без дорослих гуляє в лісі? Але ми ж не залишимо дівчинку в біді! Як допомогти Маші? Я Спробую погукати – Машо! Агов! (Вихователь непомітно знаходить «слід»)

Вихователь: Погляньте, тут є сліди, це напевно слід вовка. Підемо по слідах. Ходімо всі разом, щоб не було страшно. (Йдуть по слідах)

 

Фізкультхвилинка «Топ-топ»

Маленькі ніжки

Швидко край доріжки

Топ-топ-топ.(Ідуть навшпиньках, маленькими кроками.)

А великі ноги

Мляво край дороги

Туп-туп-туп.(Ідуть великими кроками, тупотять.)

Вихователь: Машо, доброго дня! Не бійся, ми прийшли тобі допомогти.

Маша: По лісі я гуляю

             І все про усіх знаю:

             Де ростуть кислиці,

             Де нора лисиці.

Ой, болить живіть у мене,

Певне, з'їла щось зелене.

Вихователь: Ой, лишенько, Маша наїлася зелених ягід в лісі і заболів у неї живіт!

Вихователь: Треба кликати лікаря! Я зараз зателефоную до лікаря і попрошу про допомогу.

Вихователь: Чуєте, хтось іде, мабуть це лікар

Лікар: Добрий день, діти!

Діти: Добрий день!

Лікар: Що у вас трапилося? (Діти розповідають.)

Лікар: Зараз ми оглянемо хворого. (Оглядає) Все зрозуміло.

Дидактична гра «Що зайве»

Вихователь: Лікар, хоче діти пігулку Маші, але так поспішав, що у його сумці все перемішалось, допоможемо лікарю знайти пігулки.

(Діти розглядають і вибирають що зайве)

 Лікар:  (Дає Маші пігулку)

 Будь слухняною, пам’ятай –

 Невідомі ягоди не зривай.

 (Прощається з дітьми.)

Вихователь: Ви знаєте, що ліки приносять користь, допомагають боротися зі шкідливими мікробами, що проникли в організм. Але приймати ліки можна лише після призначення лікаря та лиш з рук дорослих. в іншому випадку це може призвести до біди. І ні в якому разі не можна ними гратись.

Вихователь: А Маша тепер буде знати, що не можна блукати самій по лісу і їсти незнайомі ягоди.

Підсумок

Вихователь:  Діти, Яка пригода сталася з Машею?

-         Чому дітям не можна ходити самому до лісу? Що може статися?

Чи можна рвати і їсти ягоди в лісі? Чому?

А тепер нам час повертатися до дитячого садка.

(Діти «сідають» на потяг і «їдуть».)