Лего-технології
23 січ. 2020 р.
Лего-технології в роботі з дітьми, які мають порушення мовлення
1. ЛЕГО-ТЕХНОЛОГІЇ в роботі з дітьми, які мають порушення мовлення
2. Мовленнєвий розвиток дитини – один із основних чинників становлення особистості в дошкільному дитинстві
3. Провідним засобом розвитку мовлення дошкільників є інноваційна технологія - конструктор Lego.
4. Мета застосування ЛЕГО - технологій: створення сприятливих умов для розвитку мовлення дітей за допомогою конструктора ЛЕГО; організація співпраці педагогів і батьків для досягнення спільних результатів.
5. Завдання ЛЕГО-технологій у розвитку мовлення: розвивати головну функцію мовлення - комунікативність; формувати інтерес до складання розповідей та гри з конструктором Lego; удосконалювати вміння дітей порівнювати, класифікувати предмети за основними ознаками; розвивати діалогічне мовлення шляхом залучення дітей до рольової гри засобами конструктора Lego; удосконалювати вміння дітей складати монологічне висловлювання (сюжетні розповіді на задану тему, з власного досвіду, за опорними словами, продовження розповіді, початої вихователем); удосконалювати вміння дітей розігрувати діалоги за віршованими творами, фрагментами казок засобами конструктора Lego; звернути увагу дітей на використання художніх засобів під час ігрової діяльності з конструктором Lego; розширити й активізувати словниковий запас дітей ; удосконалювати вміння дітей говорити виразно, в оптимальному темпі; звертати увагу дітей на слова, близькі за значенням, протилежні за значенням, багатозначні слова та із слова, що вимовляються однаково, але мають різне значення, у процесі гри з конструктором Lego; збагачувати й уточнювати словник дітей.
6. ЛЕГО В КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ конструювання ігрових моделей при виконанні артикуляційної гімнастики; конструювання графічних зображень букв при їх вивченні, при автоматизації певного звука; конструювання іграшок для гри зі звуконаслідуванням [С], [З], [Ш], [Ж], [Л], [Р]; диференціація звуків за твердістю – м'якістю (для викладання предметних картинок); звуковий аналіз слів (конструювання звукових схем); стостереження за структурою слова (конструювання односкладових слів, двоскладових і т.ін.)
7. РОЗВИТОК АРТИКУЛЯЦІЙНОГО АПАРАТУ РОЗВИТОК ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ, ПРАВИЛЬНОГ О ДИХАННЯ
8. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ: ПОСТАНОВКА ЗВУКІВ
9. У СКЛАДАХ, У СЛОВАХ, У СЛОВОСПОЛУЧЕННЯХ, У РЕЧЕНЯХ.
10. ТРЕНУЮЧИ ПАЛЬЦІ, МИ ЗДІЙСНЮЄМО ПОТУЖНИЙ ВПЛИВ НА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ КОРИ ГОЛОВНОГО МОЗКУ, А ЦЕ ВПЛИВАЄ НА РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ