Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка» за І півріччя 2019/2020 навчального року
22 груд. 2019 р.
Рівні досягнень дітей ЗДО №24 «Гвоздичка» за І півріччя 2019/2020 навчального року
Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до вимог програми виховання і дітей від двох до семи років «Дитина», та програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» в період з 2.12.2019 по 13.12.2019 у всіх вікових групах було проведено діагностичне обстеження.
І молодші - старші групи обстежувались з наступних розділів:
- Особистість дитини;
- Дитина в соціумі;
- Дитина у природному довкіллі;
- Дитина у світі культури;
- Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
- Мовлення дитини.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Особистість дитини» (з високим і достатнім рівнем розвитку 18% та 54% відповідно) , «Дитина у соціумі» (з високим рівнем розвитку 15%, достатнім - 53%), «Дитина у світі культури» (з високим рівнем розвитку 14%, достатнім -50%).
Моніторингове дослідження загального розвитку вихованців за вересень-грудень показує позитивну динаміку. Так якісні показники покращились на 11%. В порівнянні з результатами обстеження дітей у вересні покращився рівень сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники високого рівня збільшились на 18%, середнього - зменшились на 7%). Позитивна динаміка простежується в мовленнєвому розвитку дітей. Так показники якісного рівня покращились на 10%, показники середнього та низького рівня зменшились на 10%.
Ранні групи обстежувалися за такими розділами:
- Моторика;
- Сенсорика;
- Мова;
- Продуктивні види діяльності;
- Побутові навички.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Як видно з таблиці найкращим виявився рівень знань дітей ранньої групи з розділів: «Побутові навички» (52%) , «Продуктивні види діяльності» (47%). Найбільше низького рівня виявлено з розділів «Мова» та «Сенсорика» (42%).