Статистика сайту

1 лют. 2017 р.

Хід заняття:

До дітей приходить півничок і повідомляє, що він пішов далеко від дому і заблукав, а вдома на нього чекає родина. Вихователь пропонує діткам провести півника додому.

  1. Діти потрапляють до лісу, вихователь звертає увагу на те, що на галявині росте 2 ялиночки: велика і маленька:
  • Яка ялинка велика? (маленька)?
  • Хто сидить під великою ялинкою? (заєць, ведмідь, лисиця, їжак, білка)
  • Скільки звірят? (багато)
  • Як вони розмовляють?
  • А хто вгорі? (птахи). Імітують голоси; розповідають потішку «Сорока- ворона».
  • - хто під маленькою ялинкою? (Снігова баба).
  • Скільки їх? (Одна).
  1. На дошці хмаринки у вигляді геометричних фігур (трикутник - жовтого кольору, квадрат - зелений, круг - оранжевий).
  • Чи є у них куточки?
  • А у круга?
  • Що він вміє робити?

Дидактична вправа «Допоможемо хмаринкам знайти капітошок»

  1. Матрьошки не можуть потрапити до своїх будиночків.
  • Які матрьошки? (Велика і маленька)

Дидактична вправа «Виклади доріжку з квадратів», (збудуй будиночок з кубика і пірамідки)

1.    Дидактична вправа «Допоможемо малюкам знайти матусю»

(На магнітній дошці зображення тварин-мам. Вихователь роздає дітям зображення дитинчат, вони кріплять на дошку та називають.)

2.    «На бабусиному городі». (Овочі) Діти називають, що росте на городі, розглядаючи овочі на підносі.

3.    «На бабусиному подвір'ї» (Півник знаходить родину: курочку та курчаток).

-         Ось, ми уже на подвір'ї у бабусі. (Чути голоси тварин, діти відгадують, розглядають ілюстрацію.)

Дидактична вправа «Хто, як кричить?» (імітація)

4.    Дидактична вправа «Збудуємо загорожу для домашніх тваринок.»

(Діти будують загорожу з будівельного матеріалу, з чотирьох цеглинок.)

5.    Гра з півником «Кожну кульку на своє місце»

(Діти знаходять на подвірї чарівну торбинку, на дотик відгадують, що в ній. Закріплюються кольори: червоний, жовтий, зелений, синій, білий.)

-           Що вміють робити кульки? (котитися).

-           А кубики? (ні).

Проводиться гра.

6.    Підсумок: вихователь запитує дітей, чи задоволені вони, що допомогли півнику, матрьошкам, хмаринкам, тваринкам.

-         Це дуже хороша справа. Молодці, дітки.

Півник дякує.

Заняття закінчено.