Статистика сайту

22 груд. 2016 р.

Хід заняття

- Діти ви любите ходити в гості? Підемо до бабусі?

  1. Вихователь тримає кошик з листочками.
  • Діти, яка зараз пора року? (осінь)
  • Подивіться, які чудові листочки вона вам подарувала ( роздає по одному

листочку, запитує, якого він кольору).

  • Давайте прикрасимо листочками нашу кімнату, зберемо букет.
  • Діти, ви мені дали по одному листочку, а скільки їх тепер (багато; ставить у вазу).
  1. Вихователь
  • Ой, подивіться, яка чудова картина, хто на ній зображений?
  • Що роблять дівчатка? (згрібають листя)
  • А ця дівчинка, що робить? (копає)
  • А що садять дві дівчинки? (садять дерево)
  • А що робить песик? (грається, радіє, крутить хвостиком)
  1. Вихователь

Давайте підемо далі. Ідіть обережно по камінчиках. А ось який чудовий ліс,

тут живуть дикі тваринки.

  • Хто це? (зайчик) Який він, покажемо ручками зайчика (показують), лисичка (як вона кричить?), вовк (який він), як кричить? ведмідь, (який він), як кричить?
  1. Вихователь
  • А ось і бабусин город. Що тут росте? (називають - картопля, буряк, морква, капуста, помідор, перець, гарбуз, цибуля, часник)
  • Які вони? (форма величина)
  • Давайте великі овочі зберемо в машину, а маленькі в кошик. Відвеземо овочі бабусі.
  1. Вихователь
  • Як гарно ми попрацювали, може пограємося, гра «Ведмідь і діти»,
  1. Діти везуть овочі бабусі.

Вихователь

  • Може бабуся нам зварить смачного борщику?
  • Ой дивіться, що це? (квасоля і кукурудза) Бабуся купила квасолю і кукурудзу, а тепер їх треба перебрати; квасолю на борщ, а кукурудзу півнику (діти перебирають).

Далі на бабусине подвір’я.

-   Хто тут є? Розглядають, називають (корова, коза, баран, свиня, кінь, гуска, качка, півень, собачка). Д/г «Хто як кричить?», Показують пальчиками на козу (пальчикова гімнастика).

Вірш про півника М. Познанської

Шия жовта, хвіст зелений.

Борода, як маків цвіт Півник є такий у мене Він малятам шле привіт.

(Діти будують загорідочки для тварин. їх чекає сюрприз - солодощі від бабусі).

-   Щоб тваринки не розбіглися побудуємо для них загорідочки. Діти будують загородки з будівельних матеріалів (індивідуально).

-   Чи сподобалась вам подорож? Бабуся пригощує дітей солодощами.