Заняття: « Рукавичка»
29 жовт. 2019 р.
Заняття: « Рукавичка»
Мета:Пізнавальний роз-ток:виявити знання дітей про зимову пору року.спосіб життя тварин взимку.викликати бажання допомогти звірям.
Мовленевий роз-ток:спонукати дітей слухати казку у виконанні дорослим.наслідувати звуки тварин.Виявити вміння добирати прикметники до іменників.
Фіз-ний роз-виток:вправляти дітей у підлізанні під дугу,переступати через предмети,ходити на носочках(як лисичка),(як ведмедик),підстрибувати на місці(як зайчик).Розвивати дрібні м’язи рук.
Художньо-естетичний роз-ток:Виявити знання виконувати нескладні танцювальні рухи під музичний супровід самостійно та з допомогою дорослого,співати колискову.
Емоційно-ціннісний роз-ток:отримати задоволення від перегляду театру,виконаних справ.
Обладнання:театр «Рукавичка»,іграшка ведмедика,пірамідки за кількістю дітей,кульки,дуга для підлізання,доріжка зі слідами,шишки.
Хід заняття.
Малята ,сьогодні у нас незвичайний день.Нас запрошує в гості казка. А яка , ми дізнаємось , коли подолаємо перешкоди.
Діти йдуть по доріжці зі слідами підлазять під дугу.Розташовуються біля мальберту з театром казки «Рукавичка»
Погляньте,нас чекає картинка.Що на ній зображено?Яка пора року?Зима яка?(відповіді дітей)
Одного зимового дня йшов дід лісом (викладає фігурку діда),а за ним бігла собачка.Малята як собачка каже?(гав-гав).Загубив дід рукавичку.Далі дії казки супроводжуються показом театру.От біжить мишка,улізла в ту рукавичку та й каже:тут я буду жити.Як мишка розмовляє?(пі-пі)
Коли це плигає жабка.Давайте розкажемо віршик про жабку.Вих-ль разом з дітьми розповідає вірш « Жабення мале»(із супроводом дій за текстом вірша)
Жабка питає :хто,хто в рукавичці живе?
Мишка-шкряботушка.Ати хто? Жабка-скрекотушка.Пусти мене! Іди.
От їх уже двоє.Аж біжить зайчик.(діти імітують рухи зайчика)Підбіг до рукавички і питає:
А хто ,хто в цій рукавичці? Мишка-шкряботушка,жабка-скрекотушка.А ти хто?
А я зайчик- побігайчик.Пустіть мене! В мене трапилось горе.Я біг по лісі, ніс іграшки,а вони впали та розлетілись в різні сторони.Допоможіть мені їх зібрати!
Діти складають пірамідки.Вих-ль спонукає до виконання правильних дій запитаннями яке кільце ти взяв-найбільше чи найменше?Якого кольору?Яке кільце буде наступним?
Молодці малята,допомогли зайчиняткові.Ось їх уже троє.Коли це біжить лисичка.Діти,яка лисичка?(хитра ,руда,гарна,підступна).Та й до рукавички:А хто,хто в рукавичці?
Мишка-шкряботушка.жабка-скрекотушка,зайчик-побігайчик.А ти хто? А я лисичка-сестричка.
Пустіть і мене.Та йди.(діти імітують рухи лисички)
Уже їх четверо сидить.Аж ось суне вовчик тай собі до рукавички: А хто,хто в рукавичці ?
Мишка-шкряботушка.жабка-скрекотушка,зайчик- побігайчик,я лисичка-сестричка.А ти хто?
А я вовчик-братик.Пустіть і мене! Та йди.
А я йшов до вас та й розгубив свої кульки.Допоможіть мені їх зібрати.
Діти допомагають вовчику скласти кульки за кольором в мисочки.
Коли це тріщать кущі,вилазить ведмідь(діти імітують рухи ведмедя) та й собі до рукавички,реве і питається:А хто ,хто в цій рукавиці? Мишка-шкряботушка,жабка-скрекотушка,зайчик-побігайчик,
Я лисичка-сестричка, вовчик-братик.А ти хто? А я ведмідь-набрід.Пустіть і мене.
Ведмедику,та тобі ж треба взимку спати.Давай ми допоможемо тобі.
Діти йдуть з ведмедиком до барлоги,вкладають його спати,співають колискову «сіра киця милася»
Коли це дід оглянувся-немає рукавички. Він тоді назад- шукати її,а собачка попереду біжить.
Біг,біг,бачить лежить рукавичка і ворушиться.Собачка тоді загавкав(діти звуконаслідують).
Звірі як злякаються-так усі й порозбігались лісом.Прийшов дід, забрав рукавичку,та й на радощах затанцював.
Діти виконують танок «Шишечки».