Статистика сайту

29 жовт. 2019 р.

Заняття: « Рукавичка»

Мета:Пізнавальний роз-ток:виявити знання дітей про зимову пору року.спосіб життя тварин взимку.викликати бажання допомогти звірям.   

 Мовленевий роз-ток:спонукати дітей слухати казку у виконанні дорослим.наслідувати звуки тварин.Виявити вміння добирати прикметники до іменників.

Фіз-ний роз-виток:вправляти дітей у підлізанні під дугу,переступати через предмети,ходити на носочках(як лисичка),(як ведмедик),підстрибувати на місці(як зайчик).Розвивати дрібні м’язи рук.

Художньо-естетичний роз-ток:Виявити знання виконувати нескладні танцювальні рухи під музичний супровід самостійно та з допомогою дорослого,співати колискову.

Емоційно-ціннісний роз-ток:отримати задоволення від перегляду театру,виконаних справ.

Обладнання:театр «Рукавичка»,іграшка ведмедика,пірамідки за кількістю дітей,кульки,дуга для підлізання,доріжка зі слідами,шишки.

               

 

                                                            Хід заняття.

Малята ,сьогодні у нас незвичайний день.Нас запрошує в гості  казка. А яка , ми дізнаємось , коли подолаємо перешкоди.

Діти йдуть по доріжці зі слідами підлазять під дугу.Розташовуються біля мальберту з театром казки «Рукавичка»

Погляньте,нас чекає картинка.Що на ній зображено?Яка пора року?Зима яка?(відповіді дітей)

Одного зимового дня йшов дід лісом (викладає фігурку діда),а за ним бігла собачка.Малята як собачка каже?(гав-гав).Загубив дід рукавичку.Далі дії казки супроводжуються показом театру.От біжить мишка,улізла в ту рукавичку та й каже:тут я буду жити.Як мишка розмовляє?(пі-пі)

Коли це плигає жабка.Давайте розкажемо віршик про жабку.Вих-ль разом з дітьми розповідає вірш « Жабення мале»(із супроводом дій за текстом вірша)

Жабка питає :хто,хто в рукавичці живе?

Мишка-шкряботушка.Ати хто? Жабка-скрекотушка.Пусти мене! Іди.

От їх уже двоє.Аж біжить зайчик.(діти імітують рухи зайчика)Підбіг до рукавички і питає:

А хто ,хто в цій рукавичці? Мишка-шкряботушка,жабка-скрекотушка.А ти хто?

А я зайчик- побігайчик.Пустіть мене! В мене трапилось горе.Я біг по лісі, ніс іграшки,а вони впали та розлетілись в різні сторони.Допоможіть мені їх зібрати!

Діти складають пірамідки.Вих-ль спонукає до виконання правильних дій запитаннями яке кільце ти взяв-найбільше чи найменше?Якого кольору?Яке кільце буде наступним?

Молодці малята,допомогли зайчиняткові.Ось їх уже троє.Коли це біжить лисичка.Діти,яка лисичка?(хитра ,руда,гарна,підступна).Та й до рукавички:А хто,хто в рукавичці?

Мишка-шкряботушка.жабка-скрекотушка,зайчик-побігайчик.А ти хто? А я лисичка-сестричка.

Пустіть і мене.Та йди.(діти імітують рухи лисички)

Уже їх четверо сидить.Аж ось суне вовчик тай собі до рукавички: А хто,хто в рукавичці ?

Мишка-шкряботушка.жабка-скрекотушка,зайчик- побігайчик,я лисичка-сестричка.А ти хто?

А я вовчик-братик.Пустіть і мене! Та йди.

А я йшов до вас та й розгубив свої кульки.Допоможіть мені їх зібрати.

Діти допомагають вовчику скласти кульки за кольором в мисочки.

Коли це тріщать кущі,вилазить ведмідь(діти імітують рухи ведмедя) та й собі до рукавички,реве і питається:А хто ,хто в цій рукавиці? Мишка-шкряботушка,жабка-скрекотушка,зайчик-побігайчик,

Я лисичка-сестричка, вовчик-братик.А ти хто? А я ведмідь-набрід.Пустіть і мене.

Ведмедику,та тобі ж треба взимку спати.Давай ми допоможемо тобі.

Діти йдуть з ведмедиком до барлоги,вкладають його спати,співають колискову «сіра киця милася»

Коли це дід оглянувся-немає рукавички. Він тоді назад- шукати її,а собачка попереду біжить.

Біг,біг,бачить лежить рукавичка і ворушиться.Собачка тоді загавкав(діти звуконаслідують).

Звірі як злякаються-так усі й порозбігались лісом.Прийшов дід, забрав рукавичку,та й на радощах затанцював.

Діти виконують танок  «Шишечки».