Довідка про результат контрольних зрізів за ІІ півріччя навчального року
27 трав. 2019 р.
Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят,
відповідно до вимог програми виховання і дітей від двох до семи років «Дитина», та програми розвитку дітей
від пренатального періоду до трьох років «Оберіг» в період з 6.05.2019 по 17.05.2019 у всіх вікових групах
було проведено діагностичне обстеження з наступних розділів:
- Особистість дитини;
- Дитина в соціумі;
- Дитина у природному довкіллі;
- Дитина у світі культури;
- Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
- Мовлення дитини.
Узагальнені результати обстеження виявились наступними:
Освітня лінія |
||||||||||||||||||
Рівні % |
Особистість дитини |
Дитина у соціумі |
Дитина у природньому довкіллі |
Дитина у світі культури |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
Мовлення дитини |
||||||||||||
|
вр |
сч |
тр |
вр |
сч |
тр |
вр |
сч |
тр |
вр |
сч |
тр |
вр |
сч |
тр |
вр |
сч |
тр |
Високий |
18 |
27 |
38 |
21 |
30 |
44 |
19 |
28 |
41 |
20 |
30 |
38 |
17 |
26 |
33 |
13 |
21 |
27 |
Достатній |
44 |
47 |
40 |
44 |
45 |
37 |
40 |
43 |
39 |
47 |
42 |
39 |
41 |
41 |
38 |
43 |
43 |
45 |
Середній |
32 |
24 |
22 |
28 |
24 |
19 |
35 |
27 |
20 |
26 |
25 |
22 |
36 |
31 |
28 |
33 |
33 |
26 |
Низький |
6 |
2 |
- |
7 |
1 |
- |
6 |
2 |
- |
7 |
3 |
1 |
6 |
2 |
1 |
11 |
3 |
2 |
Як видно з таблиці найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Дитина у соціумі»
(з високим і достатнім рівнем розвитку 44% та 37% відповідно) , «Дитина у природньому довкіллі» (з високим рівнем розвитку 41%, достатнім - 39%),
«Особистість дитини» (з високим рівнем розвитку 38%, достатнім -40%)
Моніторингове дослідження загального розвитку вихованців за вересень-травень показує позитивну динаміку.
Так показники високого рівня покращились на 19%. В порівнянні з результатами обстеження дітей у вересні значно
покращився рівень сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники високого рівня збільшились на 16%, середнього - зменшились на 8%).
Значно покращився рівень знань вихованців з розділу програми «Дитина у світі культури» (38% з високим рівнем у травні проти 20% у вересні).
Позитивна динаміка простежується в мовленнєвому розвитку дітей. Так показники високого рівня покращились на 14%,
показники середнього та низького рівня зменшились на 16%.