Статистика сайту

27 трав. 2019 р.

        Згідно з річним планом роботи ЗДО, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, 

відповідно до вимог програми виховання і дітей  від двох до семи років «Дитина», та програми розвитку дітей

від пренатального періоду до трьох років «Оберіг» в період з 6.05.2019 по 17.05.2019 у всіх вікових групах

було проведено діагностичне обстеження з наступних розділів:

  • Особистість дитини;
  • Дитина в соціумі;
  • Дитина у природному довкіллі;
  • Дитина у світі культури;
  • Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі;
  • Мовлення дитини.

Узагальнені результати обстеження виявились наступними:

 

Освітня лінія

Рівні

%

Особистість дитини

Дитина у соціумі

Дитина у природньому довкіллі

Дитина у світі культури

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Мовлення дитини

 

вр

сч

тр

вр

сч

тр

вр

сч

тр

вр

сч

тр

вр

сч

тр

вр

сч

тр

Високий

18

27

38

21

30

44

19

28

41

20

30

38

17

26

33

13

21

27

Достатній

44

47

40

44

45

37

40

43

39

47

42

39

41

41

38

43

43

45

Середній

32

24

22

28

24

19

35

27

20

26

25

22

36

31

28

33

33

26

Низький

6

2

-

7

1

-

6

2

-

7

3

1

6

2

1

11

3

2

 

         Як видно з таблиці  найкращим виявився рівень знань дошкільників з розділів: «Дитина у соціумі»

(з високим і достатнім рівнем розвитку 44% та 37% відповідно) , «Дитина у природньому довкіллі» (з високим рівнем розвитку 41%, достатнім - 39%),

«Особистість дитини» (з високим рівнем розвитку 38%, достатнім -40%)

      Моніторингове дослідження  загального розвитку вихованців за вересень-травень показує позитивну динаміку.

Так показники високого рівня покращились на 19%. В порівнянні з  результатами обстеження дітей у вересні  значно

покращився  рівень  сенсорно - пізнавального розвитку вихованців (показники високого рівня    збільшились на 16%, середнього - зменшились на 8%).

Значно покращився рівень знань вихованців з розділу програми  «Дитина у світі культури» (38% з високим рівнем у травні проти 20% у вересні).

Позитивна динаміка  простежується  в мовленнєвому розвитку  дітей. Так показники високого рівня покращились на 14%,

показники середнього та низького рівня зменшились на 16%.