Статистика сайту

18 лют. 2019 р.

Підготувала: Шпаченко Алеся Генадіївна – вихователь ЗДО №24 «Гвоздичка» м. Первомайськ, Миколаївська обл.

Тема: Транспорт.

Для дітей середньої групи.

Логіко-математичний розвиток з елементами моделювання+ конструювання .

 

Мета: продовжувати вчити порівнювати групи предметів; чергувати за кольором, користуватися словами-термінами «багато», «один»; класифікувати предмети за розміром, кольором, продовжити ознайомлення з геометричною фігурою круг; вправляти в умінні розрізняти(ліву) праву руку.

Конструювання: формувати вміння добирати розмір і колір паперу відповідно до призначеного вибору.

Матеріал: котик Мурчик, дві корзини з іграшками, картинки з зображеннями машин; смужки доріг; фігурки – кружечки різного кольору і розміру; квадратики і трикутники з паперу для конструювання.

Хід заняття:

I. Вступна частина.

- Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!»

II. Основна частина.

- До нас завітав котик Мурчик.  Він приніс нам подарунки. Дві корзинки.

- Подивіться чи одинакові вони за розміром?( одна більша, інша – менша.)

- Давайте подивимося, що в цих корзинках.( іграшки – машинки.)

- А які іграшки за розміром?(Одна – велика, а інші – маленькі.)

- Скільки маленьких? (Багато.)

- Скільки великих ? (одна)

Велика машина привезла нам  сюрприз. Подивіться , що це?(кружечки)

- А звідки ви знаєте що це кружечки, а не квадрати чи трикутники? (Фігура не має кутів).

Давайте пограємо:

Д/г «Право, ліво.»

Відповідно до моїх вказівок ви будете піднімати кружечки. Але не просто так, а правою чи лівою рукою. (Пригадування, де права рука, а де ліва рука).

- Підніміть лівою рукою великий червоний круг.

- Правою рукою -  маленький синій круг.

- Правою рукою – великий зелений.

- Лівою рукою – не синій і не маленький. Чому саме такий ви підняли?

 

Д/г «Знайди»

- Обведіть речі  на картинці круглої форми.

- А що в машини є круглої форми?

 Малята, я як йшла в дитсадок сфотографувала машини на дорозі.

Давайте візьмемо ось ці наші кружечки, уявимо, що це машини

і розставимо, на нашій дорозі, в такій самій послідовності, як і машини на фото.

 

Велика червона машинка – великий червоний кружечок. Маленька зелена машинка – маленький зелений кружечок.

(В кожного на столі своя картка. Діти моделюють за допомогою кружечків)

Фізхвилинка.

Стаємо в коло і уважно дивимося на картинки, які я вам показуватиму. Якщо на картинці зображений один предмет- ми плескаємо в долоньки, а якщо багато предметів – тупаємо ніжками.

- Восени дуже часто йдуть дощі. Нам є де заховатися, а давайте ми збудуємо будиночок для машини. Як він називається? (Гараж)

- Для маленьких машинок –маленький гараж, для великих – великий.

- Беремо заготівочки. Скажіть будь ласка, на які геометричну фігуру схожий дах майбутнього гаража?(На трикутник)

- Я сама будівля?(На квадрат)

- Прикладаємо щільно, щоб не було зайвих отворів і дощ не протікав.

-Молодці. Ви всі гарно потрудилися.

- А зараз наші уявні машини – кружечки розселіть по гаражам. Великі – у великий гараж, а маленькі в маленький.

III. Підсумок заняття

- Молодці, малята. Ми з вами попрацювали добре. Скажіть, що вам сподобалося найбільше робити? А що найменше? З яким завданням було найлегше справитися, а з яким найважче?