Довідка про результат контрольних зрізів за І півріччя навчального року
17 груд. 2018 р.
Довідка про результат контрольних зрізів знань вихованців ЗДО №24 «Гвоздичка» за І півріччя навчального року.
В ЗДО №24 «Гвоздичка» з 10 по 14 грудня були проведені контрольні зрізи. Метою яких було виявити рівень засвоєння дітьми програмових вимог за І півріччя навчального року.
Відповідно до річного плану роботи ЗДО №24 «Гвоздичка" на 2015-2016 навчальний рік, згідно з графіком проведення контрольно-підсумкових занять, з метою визначення рівня сформованості знань, умінь і навичок дітей в дошкільному закладі в період з 10.12.2018 року по 14.12.2018 року, згідно з затвердженим графіком, були проведені контрольно – підсумкові зрізи та педагогічна діагностика рівня компетентності дітей всіх вікових груп у розв’язанні пізнавальних та мовленнєвих завдань.
Питання вивчення розвитку сенсорно-пізнавальних здібностей дітей здійснюється в руслі системного підходу, а саме: стан виховного процесу в групах закладу через призму виконання Закону України «Про дошкільну освіту», реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти. Встановлено, що педагоги груп значну увагу приділяють питанню розвитку сенсорно-пізнавальних та логіко - математичних здібностей дошкільників і здійснюють цю роботу на основі вимог програми розвитку дітей дошкільного віку програми «Дитина», «Оберіг» (для дітей ранньої групи).
Результати виявилися такі:
Група |
В |
Д |
С |
Н |
Рання група
|
30% |
36% |
33% |
1% |
І молодші групи |
2% |
59% |
38% |
1% |
ІІ молодші групи |
43% |
37% |
13% |
7% |
середні групи |
24% |
49% |
24% |
3% |
старші групи |
34% |
41% |
23% |
2% |
За результатами контрольних занять зроблено висновок:
діти І молодших груп та ранньої групи
- Класифікують предмети за кольором, формою — 61 %;
- Знають, називають, розрізняють свійських та диких тварин — 72%;
- Сформоване поняття «мало», «багато» — 54 %;
- Вміють порівнювати за довжиною, висотою – 55%;
- Мають навички орієнтування в просторі (на, під, вгорі, внизу) – 54%.
У дітей ІІ молодших груп сформовані уявлення про:
- рівність – нерівність груп предметів, оперують поняттями «багато», «мало», «один» - 81%;
- порівнюють предмети за довжиною, шириною, називають їх форму – 78%;
- рахують до 3 – 74%;
- орієнтуються на площині – 72%;
- правильно визначають і називають кольори — 77.4 %.
Діти середніх груп:
- володіють вмінням оперувати з множинами (більше, менше, однаково) – 45%;
- орієнтуються в просторі (на, під, праворуч, ліворуч) – 79%;
- визначають довжину, величину – 87%;
- позначають цифрою кількість предметів в межах 5 – 76%;
- володіють кількісною та порядковою лічбою – 62%;
- співвідносять предмет з його формою – 79%
- орієнтуються в ознаках пір року – 37%;
- виділяють перший звук в словах – 68%;
- узагальнюють предмети та вміють виділяти зайве – 97%.
Діти старшої групи:
- рахують в межах першого десятка і позначають кількість цифрою—76 %;
- орієнтуються у розташуванні предметів у просторі — 58 %;
- мають знання про геометричні фігури — 73 %;
- виконують найпростіші усні обчислення — 75 %;
- викладають цифровий ряд та називають сусідів цифр – 83%;
- роблять звуковий аналіз трьох фонемних слів із м’яким приголосним – 65%;
- складають схеми речень з двох – чотирьох слів – 66%.
Причини: Це діти , які систематично не відвідують дитячий садок або часто хворіли. Недоліки в планування.